Followers


familia

familia

mOsHi2


accident..

>> Saturday, November 15, 2008


arini 15 nov akan aku ingat ape jadi pada aku pagi nih..aku accident oooo.. parahhhhhhhhh..
kejadian ni terjadi pepagi lagik.. time aku on da way balik dari shopping barang basah untuk aku masak arinih kan..
so pepagi aku dah mintak tlg adam untuk teman aku g hypermarket yang ado kat kawasan perumahan aku... time tu plak hujan kan....just ujan rintik rintik air bergelora..
so pas aje udah membeli segala barang kan.. so aku decide nak bawak skuter ego adam kan.. so dialeh pegangkan half barang yang aku beli.. coznak harapkan aku mmg tak kuat nak pegang lakan... so bile adam pun kasiaku pun bawakler.. sebab jalan basah ujan punya pasalkan... so aku ta kde lahnak merempit kan... aku bawak slow jer until la sampai kat lrg umah lama aku ni yang jalan je agak curam kan..aku pun slowkan speed untilla tetiba ader keta dekat simpang meluru kuar tetiba jer... dah la dengan takbagi signal kan..soaku nih terkejut sebab ketatu meluru kuar.. dah tu aku lak tgh turun bukitkan... so aku nak elakkan dari langgarketa... keta tu plak dahlameluru kuar dengan tak bagi signal pastu undur.. so aku tekan brek .. ntah cam ner tetiba aku tak leh nak handle skuter... and.... DUMMMMMMMM.......!!!!

tau taujer aku dah tersembam muka ke atas jalan and meluncur kejap dalam ujan..aku dah rase cam bola boling yang dilontarkan kat pin!!! yang aku tau akunampak skuter aku dah terseret.. adam ntah hilang kemana, dan aku mmg kat tengah tengah jalan....dalam keadaan tersembam tersungkur.. tau tau adam angkat aku and pegang muka aku... nampak cuak.. aku plak dgn blur.. kan tanya dia kenapa. habis dia check aku..... siyes aku tak rase paper cume pedih jer..tau tau tangan aku kiri kanan dah luka luka kan..then baru aku rase mcm darah ngalir kat muka aku..paus aku raba muka mujur tak aderluka teruk kan.. risau jugak, cuma bawah dagu aku mcm luka terbelah..time tu baru ku tau dari ner darahnyer...

adammmg dah bengan ngan cina keta yangkuar meluru kan.. dah mcamnaktepak tepak jer ..mujur ader orang ramai sabarkan dia. aku plakdah pening pening. mujur ader uncle india nih suh adam cepat cepat bawak aku g dapat treatment kan..sebab aku dah injured teruk la bila k nak adam ag tambah bengang suh adam bawak aku g panel clinic.

sampai jeraku terus dapat rawatan.wah pedih gilala bile nursenursecuci luka aku.. siap tampal tampal ag kan.. then aku kene injct untuk elakkan aku dapatjangkitan kan.. mcm nak jerit tahan sakit..... ni antara pic yang aku sempat amik.


1 comments:

Anonymous November 18, 2008 at 12:14 AM  

laaaaa..kesiannya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP