Followers


familia

familia

mOsHi2


sakit gigi

>> Thursday, November 06, 2008




selama ni aku tak paham bile orang cakap sakit gigi tu sakit sangat. yelah teruk sangat ke kan.. tapi bile dah kene kat diri sendiri ..... adoi baru tau azab dia camner... dulu aku gelak sakan kalau orang kene sakit gigi. mama aku sakit gigi sampai demam demam pun aku leh dok syiok ketawa kan.. but bile kene kat batang hidung sendiri.. baru tau!!!


so sekarang turn aku plak merasa siksanya sakit gigi.... adoiiii tak tenang hidup aku seharian bila dok terase jer berdenyut denyut kat pp kanan aku.. mujur bengkak nyer tak nampak sangat. aku kire nasib baik kot.. sakit nyer lum sampai klimaks kan.. coz aku tgk orang kalau dah sakit gg siap mc tapi aku leh wat ati kering sakit gigi pun tak mc.. cume berpinar la pale kan menahan azabnyer.... sedaya upaya aku bertahan.. dah berbuih adam kak ai advice aku g check but aku tak mo.. pobia......!!! jgan kata nak g cabut gg.. nak suh g amik ubat pun tak mo......


sekarang makan pun kene pantang.. makan benda yang lembut jer.. keras keras tak leh.. t jahaman gg aku... baru tingat yang tahun ni aku lum buat medical check up gg aku nih.. wat medical je aku brani coz time tu gg tak ada sakit ma... tapi kalau sakit gg.. aku tak berani nak jumpe doc gg.. takot kene cabut......!

1 comments:

Iffah Zara November 6, 2008 at 8:46 PM  
This comment has been removed by the author.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP