Followers


familia

familia

mOsHi2


gelisah

>> Monday, November 24, 2008

malam tadi aku tak leh tido.. gelisah satu mcm jer.. tak tau la nape. mungkin sebab aku terlalu pobia kot dengan kejadian sebelumnyer. aku tido dalam 10.30 then kul 12 aku dah terjaga. tu pun gara gara aku terkezutt mimpi yang di ulang tayang kejadian kat pwtc siangnyer.. siyes mcm di flash back jer kejadian tu dalam mimpi aku.. mcm macam feeling yang aku rase pas tejaga. mungkin aku tak pernah kene mcm tu seumur hidup aku kan.. then thats y sampai terbawa bawa dalam mimpi walaupun sebelum tido tu aku dah selawat doa sume. aku try on9 untuk isi mase tak leh tido but aku tak plak on kan laptop. udahnyer aku tgk tb jer.. tu pun tak sampai setengah jam then berguling balik kat katil.. puas pakse lelap mata nih.. udahnya aku wat solat sunat.... udah wat pun tertap tak leh tido gak.. rase sesak.. gelisah...bercampur aduk perasaan aku...jam dah kul 3 30 pagi pun aku tak leh nak tido ag.. aku pun tak sedar kul bape aku terlelap .. but rasenyer kejap je coz aku terjaga bile alarm munyik untuk aku bangun solat subuh dan bersiap untuk ke opis.

ku tak tau la napa masih segar lagi dalam ingatan ni sal kejadian pwtc tu.. puas aku nak buang jauh jauh but stil jugak melekat kuat dalam pale nih..sampaikan keje aku kat opis nih pun kekadang tr interupt .

hmmmmm....

1 comments:

New MooN November 25, 2008 at 2:46 AM  

Im sory baby..
please forgive me..
I miss u alot..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP