Followers


familia

familia

mOsHi2


peluang?!

>> Tuesday, November 25, 2008

25 nov..
01.00 am

aku terjaga dari tido coz terdengar hp ku munyik..
"private number" incoming called..
haruskah aku jawab? walau ku sedia maklum sape pemanggil di kala pepagi buta nih..

terpikir sejenak harus ku jawab atau biarkan saja.. kerna luka di hati ni masih terasa lagi sakitnye.... ku decide jawab called tu..

aku : halo...
dia : ermm sorry ganggu dia tido..
aku : ermm its ok..
nape tak tido ag?
dia : ermm adam rindu hani..
aku : (terdiam tanpa kata )
dia : boleh bagi adam peluang kedua?
aku : erk?
dia: boleh bagi adam peluang kedua?
aku : ermm boleh but hani takot adam buat lagi..
dia : i love you.. adam nyesal buat adam mcm tu.. adam tak tau nape jadi mcm tu

seterusnya called putus putus coz line tak bape nak clear kat area umah aku.

then aku terpikir wajar tak aku beri peluang kedua untuk dia setelah apa yang dia buat?
hmm entahlah... aku buntu sebenarnya.. aku tak dapat nak buat keputusan lagik... sakit dalam diri aku nih masih lagi berdarah dengan tindakan luar jangkaan. aku tau dia regret dgn apa dia buat kat aku... tapi...

aku boleh maafkan dia.. tapi aku tak bisa nak lupakan apa yang dah dia buat kat aku.. egokah aku walau sudah berkali kata maaf di lafazkan dari bibir nya? seingat aku ni lah pertama kalinya aku benar2 "bawak diri" dalam mana mana hubungan aku kerana aku benar benar terasa dengan tindakan yang dikenakan terhadap aku....

benarlah kata " bila seseorang wanita itu di lukai dan terus dilukai.. sampai tahap dimana ia tak mampu untuk berserah.. hatinya akn menjadi sekeras kerikil yang tak bisa lagi mampu untuk dipujuk...'' adakah aku pun macam tu jugak? atau hanya aku Ego untuk menghukum?

buntu jiwa aku untuk menetukan apa harus ku lakukan.. aku masih sayang pada setiap apa aku dengan dia ada.. tapi hati aku ralat.. takut andai aku dilukai lagi.....




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP