Followers


familia

familia

mOsHi2


MY Day

>> Thursday, December 15, 2011


Remember, Remember, today is 15th Disember… it’s my Birthday! I’m a quarter of a century old! It’s been an amazing year and I thank Allah for every bit of it and for allowing me to see another year.


yaaaaaa benar! . arini angka umurku bertambah setahun lagi.. arini genap 25 tahun.. syukur ku Ya Allah kerana masih memberi kesempatan untuk aku setia bernafas ....

25 tahun aku lalui hidup ni....

25 tahun mengajar aku erti kehidupan.. dan akan terus belajar dari liku liku kehidupan yg mencoret perjalanan hidup seorang eyfa hanies...seorang anak.. seorang kakak.. seorang hambaNYA..

dalam sihat ader sakit.. dalam gembira ader sedey....

selamat ulang tahun buat diriku... moga detik ini dan seterusnya memberi aku titipan manis sepanjang meniti kehidupan...

moga awam kelam yg menyelubungi aku kian beransur pergi....

tengs so much to all my fwen kerna mendoakan kesejahteraan diri ini... tengs so much atas pemberian ikhlas...

you guys make my day superb!! terima kasih Ya Allah....

3 comments:

Naji Mahat December 15, 2011 at 9:51 AM  

To my dearest adik,
allow me to wish you a happy birthday. May you be continuously blessed by ALLAH. Selamat ulangtahun ke 25.

Naji Mahat December 15, 2011 at 9:58 AM  

http://desiranginitu.blogspot.com/2011/12/happy-birthday-adik.html

eyfa hanies December 15, 2011 at 10:44 AM  

terima kasih abg naji... amin atas doanya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP