Followers


familia

familia

mOsHi2


bday suprise

>> Friday, December 16, 2011

last day adalah antara the best day in my life.. bukan saja semalam my "day".. tapi tak sangka coz lot of suprise dapat.. ader yg best suprise n ader jgk suprise yg tak best..

so ni nak citer..

semalam ader wat makan makan untuk celebrated kitaorg nyer dikir. even tak menang pun tapi untuk merai kan semua yg dah bagi komitmen so nak hargai lah mereka dgn wat mkn mkn. after full of kontroversi "tak ader Protein" akhirnya nak tak nak kene jgk accept dgn ape yg dah ditentukan.. tak sangka nk dibuat mkn mkn tu on my big day..

so aku mmg follow je ape yg nak di buat. tak gtau pun or hebahkan pun yg semalam is my bday.. just buat dunno je.. sebb rase biase biase. sape yg tau tu taulah kan.. so lunch je semua berkumpul untuk mkn mkn.. byk menu. aku ader jgk masak spagetti. tumpang untuk buat kenduri jgk so part aku.. aku sponsor menu. ader jgk la menu lain yg memeriahkan lagi majlis.



so after doa. semua mkn penuhkan isi perot.. tgh tgh makan tu dey all wat suprise. kuarkan sejibik kek.. so aku just ingat ni kek untuk celebrate dikir la.. tapi tak sangka pulak bukan hanya cake untuk dikir but share untuk celeb bday jgk..

siyes at that momment aku rase malu pun ader. terharu pun ader. malu sebb dah tua tua pun nak celeb jgk lan.. terharu sebab diaorg tahu n nak jgk celebrate bday gurl.. kebetulan semalam mmg bday aku so turut jgk celeb sorang lagi yg bday dia jatuh in december jgk cume awal 2 ari je dari aku. so bday boy n gurl dia celebrate la...



this is bday boy n bday gurl yg dirai. ok ce tgk pic atas ni.. semua dah ok kan.. cume yg wat sentap bile tie encik arif ni boleh pulak terselit kan... nampak sgt tak sabot nk mkn kek kan! mmg sentap kejap.. huhuhu lawak... saje tag dia kat fesbuk kan...!


tengkiu to those ladies yg susah payahkan untuk prepare semua ni... luv u ols la!!..dalan sibuk nk siapkan makan makan sempat lagi nk snap pic...


ni keje si fadhil yg susah susah je rembat hp aku untuk snap picca picca.. gambar candid aku yg monchong sedepa pun sempat kan!..



me n ajar.
.

nak jadikan citer.. rezeki tgh ari semalam bukan takat kita kita yg group dikir je yg mkn tapi rezeki tu diperluaskan lagi sampai boleh kata hampir satu jabatan aku boleh join mkn mkn.. alhamdulillah... syukur bile rezeki semalam takde yang dibazirkan..

syukur jgk bile tak sangka bos bos pun turun untuk celebrate.. all tengkiu so much for all the sweet bday wishes... oh ya tak sangka ramai puji spagetti i sedap tau!!! ceh nak jugk perasankan n bangge diri kan.. tak baekkk tau!!! tapi yups tak nafi setakat ni komen dari yg pernah merasa masakan aku semua baek baek.. takpelah baru nk belajar jadi master chef kan!!!! ahhaahhaha..


mmg semalam rezeki aku la.. sebb mkn free je.. pagi my bff shira dah celebrate bday bekfas... hehehhehe tgh ari ader lagi mkn mkn.. n bile balik rumah tak sangka tau ader suprise lagi.. mase sampai umah dgn shira mama abah wat suprise! mama masak nasi briyani dgn kurma daging, dhal daging, acar, ayam masak merah, n sewit opera cake yang angah beli..!!

kak ai pun kasi cheese tart yg sungguh superb sedap!!!! terasa lagi nk kat celah celah anak tekak hahahhha.., siot je kan...

but mcm angah cakap dgn aku mase bekfas wif shira yg munyik lebih kurang mcm nih " you`re waiting for somebody wish aite?" yes mmg aku nantikan wish from sombody.... from a person yg pernah ada dlm ati n always b there. tapi tulah sampai pagi tu still takde tanda tanda kan.. until la dapat a comment n a link. terus gtau angah ... n she said " kan masin mulut angah.. mesti dia ingat punyeeeeee! this is must b the best wishes 4 u compare to others"

yup the best wish compare to others! bukan nya aku tk hargai wish orang lain. aku hargai cume for this person lain sikit... deep down inside, i can`t lie to myself about this.. even sekadar ucapan tapi cukup bermakna n terkesan...
tengkiu abg naji...

oh ya another suprise is dalam sibuk sibuk dgn bday.. abah aku pulak accident lewat ptg semalam. kene sodok dgn bus rapid.. alhamdulillah mujur tak de pape.. cume keta je yg kemek sana sini kn... mujur sgt dia mase dia accident dia bukan guna black v.. kaalu tak mau bertumbukkan!!! huuh

conclusion.. i really happy sgt sgt for last day. tengkiu so much pada mereka mereka yg sudi nk celebrate.. yg sentiasa mendoakan aku... sungguh menghargainya... moga Allah membalas kalian dgn kurniaan rezeki seluas luasnya buat kalian.. amin...




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP