Followers


familia

familia

mOsHi2


entry tanya ati

>> Thursday, December 29, 2011


Tanya sama hati
Apa rasa sayang….
Adakah tandanya nampak dipandang…
Kumbang rayu bunga
Bulan dan bintangnya..
Punya tanda tanda hubungan mesra…..

Sesekali nk kene jugak tanya hati ni kan… ready ke idak kan… dah baek ke idak luka dihati tu kan.. wahh jiwang sengal pulakkan…

Ni semua gara gara mission sengal antara aku dgn sorang lagi team sehati berdansa tu yang kononnyer nak wat misi cari chenta… perghhh gaya macam desperado kan! Hohoho….

Yelah sebb umo aku pun dah 25tahun sudah.. orang pun dah mula risik dok tanya soklan yang serabut nk menjawab kan.. asik asik tanya bile nk tawen… bile nak tawen…kan.. ape hengat kemuncak hidup tu kawen je ker? So idea gila ni tercetus bile dok email email pastu aku cakap nk cari chenta mcm citer haliza misbun tu kan…kot kot ok ke kan.. hahahhaha…

Tanya sama hati aku.. belum pape aku sendiri dah naik seram.. entahla susah nk terangkan apa yg ada dalam benak ni.. nak kate takde orang nak rase mcm ader.. Cuma aku je yang ‘pejam mata tutup tinge”… ni bukan nak cakap konon jual mahal ke ape ke kan.. cume malas sgt nak dera ati n perasaan ni lagi.. tapi tulah macam yangpernah ader orang tepek kat tinge ni “sampai bile nak solo? Sampai bile taknak bukak ati tu?? Cube la try.. tak semua LELAKI sentiasa nak lukakan ati.. tak semua bla bla… bla… part best ayatnyer “ mungkin lelaki selepas ni yang akan ceriakan balik hidup ko.. yang mungkin LEBIH BAIK dari dia yang sebelum nih?” wahhh bercakap memang senangkan… tol tak.. ? yang hadap tu tau rase sedap air strawberry ke asam boiiii takpun air ulam yg pahit kemain lagi….

Tapi… yup I think mayb I shud open sket kot.. try to accept somebody else ke kan.. kite cube try test.. macam pernah aku advice kan kawan aku ni coba try bukak ati .. macam tu la kot aku kene buat… ni kang,, cakap orang pandaiiii je bile kene diri sendiri entah pape pulak… so aku try again to knowing a few guys….sementara misi mencari chenta tu belum berkuatkuase lagikan…hiihihi

Sound bit desperate but aku rase mcm try n error pulak..like poison ivy ! choiiiii…


Even still lagi takot tapi aku tau sampai bile nk terpuruk rase kan.. kalau “orang lain “dah boleh hapi ever after dgn new life so y aku pulak nk still ratap sedey mcm mati laki sedangkan belum berlaki lagi kan?..

Pray for me!..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP