Followers


familia

familia

mOsHi2


aboy..

>> Wednesday, December 07, 2011

ok entry ni entry tkde keje.. buhsan buhsan...

famli aku tkde anak lelaki.... ciannkan? nak wat mcm mane takde rezeki untuk mama n abah...

tapi agak agak la kan.. kalau....


aku ader adik lelaki..... mcm mane? mcm mane ghuper dia kan? ok mase tecik tecik dulu abah pernah cakap aku ader adik laki but tk sempat lahir sebb dia sakit... (bile besar baru tau yg my mom kene gugurkan kandungan yg ke 3 atas factor keselamatan mase tu) abah cakap name baby boy tu muhd Ridhwan amri hakim....

so kalau la dia ader.. agak agak ader ghuper mcm nih tak?


sentapkan...! hohohoooo.. rembat songkok abah.. pastu pakai baju melayu yg aku beli untuk dikir barat.. pastu dtg idea gila nih...

pastu g usik mama... kene sound kejap...

"dah kemaruk nak jadi laki ke? cukup la perangai tu dah ala ala boy....."

"oh mama.. tahukan anda bahawesenya dulo mase anak mu ni tom... ramai ooooo peminat .. siap mntak no tepon.. .. gaduh gaduh ag..."

agaknyer sebb aku ni menjawab dia terus senyap.. tapi siyessss... dulu mase sekolah aku ni kureng sikit aura pompuan.. cume bile start keje je aura tu bubah sket... huhuhu






0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP