Followers


familia

familia

mOsHi2


more bad news

>> Thursday, December 11, 2008

pagi ni aku keje macam biase pas pulang dari kedah. penat sangat badan nih pun lum hilang lagi.. agak bz arinih..

pagi nih sekali lagi aku trima panggilan dari mama. as ussual.. more bad news bout my beloved grandma. condition nenek skunk kat hospital sultanah bahiyah alor star amat teruk. tak dapat nak dibayangkan kesakitan n keperitan yang nenek aku tgh alami sekarang.

menurut kata mama keadaan nenek sekarang mmg 50 50 untuk survive. even darah dah ditambah 3 packet pun still tak ader perubahan kenaikkan darah.. still di takuk yang kritikal.. darah putih makin kurang.. darah merah pun makin kurang. doc pun dah jumpe waris yakni mama n pakngah aku. kata doc ni melibatkan pemindahan sum sum tulang..

maha hebat dugaan Mu ya Allah.. selamatkan lah nenek aku.. pulihkanlah setiap sakit sakit nenek ku Ya Allah. aku rase nenek aku sudah cukup tua untuk time dugaan mcm nih. besarnya dugaan nenek aku. sedih rase hati aku nih.....

rase mcm nak lari balik jer..

1 comments:

New MooN December 12, 2008 at 2:14 PM  

Erm... xpe, saba k.. tu sume kuasa tuhan..
doa kan yg terbaik untuk dia k..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP