Followers


familia

familia

mOsHi2


besday gift

>> Monday, December 01, 2008

arinih aku happy campur terharu tolak sedih... nape? sebab aku dapat besday gift 2 minggu lebih awal.. hehheheheh.. mama n abah ader kasi n angah pun ader kasi.. pandai betul diaorang wat suprise kan.. cume time part angah nak wat suprise jer aku mcm dapat hidu jer.. hehehhe.. tapi takpelah aku ucapkan time kasih bebanyak sangat.

memula abah ler bagi msg suh datang opis dia jap coz dia nak mintak tlg sket.. aku ni tanpa syak pape ok aje lah.. then mase aku otw g angah called suh g pertama kat 1 kedai emas nih.. hati aku dah terdetik kononnye " kompon nak li pape nih" so sampai jer kat kedai yang diaorg suh tu.. sumer mata tumpu kat aku jer.. tokei kedai tu dah siap cakap " wah ini budak banyk ong lah..."
hampeh tol..

aku ni senyum sokmo lah kan...sampaikan diaorang siap kasi air kusi untuk aku. tokei kedai tu apa lagi suh aku pilih maner aku nak.. angah cakap 'this is for u from me...' pilihler.. angah tak tau saiz. so aku ni dalam tgh tgh blur tak tau nak pilih maner.. tergamam jap.. biar betoi adik aku nak hadiahkan aku cincin emas kn?... then aku suh mama pilih.. tak pasal aku kene bambu kan.. so last last aku pilih yang paling simple design.. coz aku sebenarnyer kureng le nak berhias ala ala mami jarum nih.... tokei cina tu plak cakap sebab aku ni bawak ong jadi dia bagi special price. untung adik aku nak membayar kan.. bape lame dia kumpul wit untuk li hadiah aku pun aku tak tau.. thanks sangat..!! aku terus pakai.. tak yah kotak2.. hehehehehh

then g makan ler.. nama pun lunch time .. tgh mkn.. mama plak letak kotak kat depan aku.. dia suh bukak.. aku terus hilang selera nak mkn syiok punya pasal.. bukak jer.. ader rantai tangan plak.. cantik!!!! wah.. mcm nak nangis jer.. antara hadiah mahal aku penah dapat kan..

thanks mama, abah, angah!!.. along sukerrrrrr!!!
but angah siap cakap.. we still booked you in your big day tau!!! hahha
ko nak booked 1 day before pun takpe angah oiiii!

1 comments:

New MooN December 4, 2008 at 2:49 AM  

Ermm.. May god give alot of hapyness 2 u..
this is my destiny 2 be alone..
hope ul fine the right person..
take care..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP