Followers


familia

familia

mOsHi2


happy birthday to me

>> Monday, December 15, 2008



syukur sangat kerana aku berkesempatan untuk hidup lagi.. hari ni genaplah umo aku yang budak lagik 22 tahun.. wah kejap je mase berlalu.... 22 tahun dulu.. pada ari isnin, 15 disember 12.45 tengahari lahirlah seorang puteri yakni aku dalam hidup abd halim n che putih. .. so ari ni jugak pada ari isnin seolah mcm bagi semangat baru gak kat aku.. so malam tadi adam wish kan aku then angah n mama tepon dari kampung.. abah pun called wish even dia kat bilik dia dok tgh tv. ehehehheeh.. time kasih sangat sangat.

mcm penah aku kabokan, aku dah dapat advance birthday gift dari famili aku .. sebentuk cincin n seutas rantai emas. time kasih.. then semalam adam wat suprise kasi a bouquet of FERRERO ROCHER untuk kawan dia nih.. terkejut gak aku. coz yelah tak sangka dia nak bagi kan.. even ktorg dah tak der paper.. well thank you so much ya!!

happy nyer aku.. but dalam mase sama aku pun risau gak. mama cakap pagi ni tok aku yang kat kedah tu arinih akan wat checkup untuk sumsum tulang dia. eee sakit nyer aku rase.. YA Allah Kau kurangkanlha kesakitan yang bakal nenek aku tanggung.. amin.....

1 comments:

Iffah Zara December 23, 2008 at 5:06 PM  

hai ..happy birthday fa..!!!

smoga bahagia slalu
dan rezeki bertambah murah..
Good luck !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP