Followers


familia

familia

mOsHi2


morning

>> Wednesday, December 24, 2008

salam.. seminggu sudah aku tak update blog ni. bz la. aku kene attend krusus je ujung ujung tahun ni.. kekonon nak cukupkan jam.. tapi macam tak cukup jer.. dok cantas cantas jam kan.
so pagi nih aku berkesempatan lor nak update..
aku tak tau nak tulis pe.. still not in mood untuk story morry. if ader pun ermm ntahler jadi kemalasan nak update..... byk jgk hal yang berlaku ...
arinih 24 disember.. kalau ikotkan arinih ulang tahun aku ngan adam.. but somehow......... well life must go on kan.. semalam aku dapat panggilan pada dia yang soal siasat aku.....
aku dah tak tau nak cakap apelagi dah untuk convince dia yang perpisahan antara aku ngan dia bukanlah disebabkan pihak ketiga!!!!! nape kalau putus kene ader alasan pihak ketiga ke?
waduhhhhhhhh gawat!!..
ingat senang ke nak cari pengganti dalam tempoh terdekat? ingat cari pengganti mcm tukar baju ke? setakat nih adam lelaki yang cukup penyayang, cukup sifat prihatin... so aku meletakkan all these creteria ni ke satu paras yang amat tinggi..dan aku tak yakin ader orang mampu bet mark yang adam wat untuk aku. so it so hard to find someone yang boleh jadi lebih atau setara dengan yang penah adam bagi...
dan untuk waktu nih aku MALAS nak layan heart feeling nih sumer.......... cukup sudah dengan ape aku penah lalui.. jangan mengharap Chenta dari aku pasni.. biarlah orang nak panggil aku stone cold pun.. dulik ape .... aku serik sangat .... biarlah orang nak cakap aku tak der perasaan ke ape ke.. aku tak kesah... cukup sudah bile orang tak dapat nak terima aku seadanya!! tak dapat nak memahami aku!!
aku hanya mampu hulurkan salam persahabatan tapi kalau mengharap lebih pada tu dari aku.. AKu mintak Maaf............ aku tak sanggup nak perjudikan lagi ati aku..perasaan aku untuk sesuatu yang akhirnya akan wat aku yang PARAH,........
aku dah penat beralah dengan sumer yang aku sayang.......aku dah penat untuk berjuang ag dah.....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP