Followers


familia

familia

mOsHi2


terlajak kata..

>> Wednesday, December 03, 2008

well everything is over now... kalau lah boleh di putar .. andai kata lah perkataan "kalaulah" tu is a magic word sure akan aku gunakan untuk putar blik ape yang salah..

bile kite tgh marah... hilang pedoman diri bile setan terus terusan dok merasuk anak adam yng sedia lemah ni for sure akan termakan jugak.. so pesta raya cina la setan setan nih bile umpan dah mengena. mcm tu jugak aku.. dek kerana amarah bile bergaduh dengan adam terlafaz la kata dari aku untuk tamat kan segala galanya....

mungkin bagi pihak dia aku begitu lancang tuturkan ayat tu.. but for me.. sebolehnya aku langsung taknak sebut perkataan tu.. but ntahlah benda dah jadi.. tak leh nak putar balik..... terlajak perahu boleh diundur terlajak kata padah la akibatnyer...

terlalu byk memory aku dengan adam.. terlalu banyak... andai di albumkan atau dinovelkan belum tentu mampu nak garap jadi jalan cerita yang benar benar terkesan... setiap kenangan yang aku hasilkan dengan adam terlalu special... malah sush la kalau nak hilangkan mcm tu ajer....

aku sayng adam sepenuh hati aku. tapi aku gagal untuk jadi mcm dia nak.. kualiti yang dia inginkan tidak ada pada aku.. maka itulah yang terbaik.. even berat sebenarnya aku nak trima tapi aku kene blajar biasakan diri. he very special but unfortunately there someone out there were deserve and suit for u.. cuma aku hanya mampu untuk kongsi kenangan berharga untuk seketika...

mungkin padanya aku yang bersalah.. aku yang menjadi punca but sebenarnya kita sama sama salah adam.. sama sama punya kekurangan. mungkin salah aku lebih dipandang lebih dilihat ....
maafkan hani adam..
halalkan segalanya.. time kasih atas pengorbanan dan juga kesediaan dalam mencoret setiap kenangan dalam tempoh ini..
andai ada jodoh kite mungkin akan dipertemukan lagi ..

1 comments:

New MooN December 4, 2008 at 3:05 AM  

Erm... adam rase itu ayat2 org tua2..
Kalau hani betul2 masih syg kan adam lagi, hani akan dtg, pujuk adam.. betul x?
Ape yg adam nampak, ini yg hani nak..
jadi adam xnak mengharap pada cinta yg xkan dpt..
adam tau hani dah punya org lain..
its hard 2 explain, but i can feel is..
erm.. but is ok, like u say "it over now"
LIKE WHAT U WANT IT 2 BE..
erm.. Let the new year erase all our memori..
and make a new life with the one u chose..
for the last time,
THANKS FOR EVRITNG..
TAKE CARE..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP