Followers


familia

familia

mOsHi2


missed

>> Tuesday, December 09, 2008

arini baru masuk bape hari aku putus kasih ngan adam.. susah sebenarnya aku nak handle nak berperang dengan tindakan aku yang selalu sangt bertentangan dengan apa aku pikir... pikir lain wat lain..

aku pisah cara baik ..alhamdulillah kami punya relationship masih baik sebagai kawan even sush nak react kan.. memasing masih ag masih lum mampu nak suaikan keadaan..

aku rindu dia sangat. aku missed setiap apa aku buat dengan dia.aku missed msg nagn dia... kekadang aku nak ajer msg atau tepon dia tanya khabo dia.. tanya ape dia wat bahkan aku rindu sangat nak jadi alarm dia pepagi . but sume tu just kenangan jer..

aku kene biasekan diri aku sekarang.. biar je mase yang tentukan citer kami..

3 comments:

New MooN December 12, 2008 at 2:09 PM  

Erm... i miss u 2...
xpe, adam hormat tindakan hani..
cuma adam minta 1 je,
tolng jujur ngan adam sekira hani
dah punya or baru..

Iffah Zara December 23, 2008 at 5:09 PM  

sabar fa, i know its hard..
fa pun tau i dah lalui smua tuh jgk..pendapat i,hanya masa dan kawan2 dpt pulihkan keadaan fa..
be strong girl, u can do it..

Iffah Zara December 23, 2008 at 5:09 PM  
This comment has been removed by the author.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP