Followers


familia

familia

mOsHi2


hari huru hara opis sedunia

>> Thursday, August 30, 2007

assalamualaikum sume hehehehhehhe

ermmm agak lamer jgk ae ku x update blog ni.. ermm bz sket ler...ermm kali ni ku nak sharekan xperience aku sal kejadian yang jadi kat opis aku semalam...ermm berlakunye power trip huhuhuhu 1 building plak tue.. thas y aku kate hari huru hara opis sedunia hehheeeh.

kisah nyer camnih..tgh aku borak2 ngan opis mate aku tetibe je gelap gelita... aku ni punya panik coz aku takut gelap.. kononnyer nak kuar tertibe x boleh kuar coz pintu kita org tu auto off.. kirenyer trap kat dalam opis sendiri.. huhuhuh nasib baiklah x lamer. bile dah ok aku ngan opismate aku, iji terus wat spot check manelah tau kalau2 ader server yang ter shut down mase power trip tu... alhamdulillah mujur sumer in gud condition..
kebetulan kak ai ( opis mate) called gtaw start ground floor until 14th floor terjejas.. gulap gelita.. lif pun lumpuh...... so mmg hura hara jap.. bagi yang kat ground floor untung ler dapat tgk raptai perbarisan semperna merdeka nanti.. best tuh.....
yang kat atas tempat kitaorg telefon dah hotline menjerit untuk tau aper yg jadi kat sumer system server... Ya Allah penatnyer menjawab..... ramai sgt mencari.... x cukup bos.. vendor pun ikot tepon mencari aku..... Sume aku kene handle n jawab.. but kawan aku IJI plak kira ok jer. coz dia handler security.. huhuhuuhuhuuhuh
keadaan tu hampir 2 jam jgk lah kot.. until sume ok.... pengalaman kan.. bukan senang rupenyer nak handle tempat aku kije skunk.. so hope xader jadi ag

4 comments:

Unknown September 1, 2007 at 2:19 PM  

hahaha...kak ai dah terlupa pasal huru hara tu... sebabnya time tu dah busy ngan kursus smsm... langsung tak ingat pasal blackout ngan power trip..tau tau turun semuanya dah ok jek...

TJ September 2, 2007 at 8:24 PM  

kak ai tu mmg, asyik busy main sms jer sampai blackout hehehe, tumpang tanya ... kimi ga iru kagiri tu bahasa apa .. n maksud apa?

Unknown September 3, 2007 at 1:50 PM  

oit tj...smsm laa..bukan sms.. ampeh muu... sesuka hati kutuk aku kat blog adik aku nie... :P

eyfa hanies September 8, 2007 at 9:08 AM  

kimi ga iru kagiri ni dalam bahasa jepun

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP