Followers


familia

familia

mOsHi2


demam..... :(

>> Monday, August 20, 2007

huhuhhuhuhu ermm arinih ku demam ler.... warrrghhhh seksenyer rase jiwe nih... x sukenyer....... x bez tol... x der semangat nak wat kije.... lemau ajer bile datang kije....arrrrrrrggghhhh aku x nak mcm nih.......huhuuuuhuhu.... ermmm dis wik aku kije syif ptg ag..untuk 3 minggu berturut turut.. huhuuh x sanggop eden nak tompoh huuuuhuhuhuhu ermm kene plak ari isnin lagi;ah aku liat nak g kije... ermmm bukan aku jer yg demam.. kawan teman tapi mesra aku pun demam jgk.. wah mcm janji janji je hihihhhhihi ermmm mujur arinih aku still mampu nak kemas umah even dalam demam..... kalau x kompom bersepah.. dah ler kazen aku sume pemalaz ajer.. hhuhuhuermm mase aku wrote blog nih aku kat opis... saje dah xader kije so aku up date ler blog ku... ermm arinih pun aku dalam keadaan sedih gak..wah mcm2 jadi la arinih....ermm bukan pe.. aku ader terselisih faham ngan famli aku... n kali nih aku betol2 terase ati ngan parents aku... so jgn harap ler aku nak ngalah........! aku bukan nak jd anak derhaka tapi aku geramm sgt bile diaorg nih main2 suke sukeati ajer wat aku mcm aku nih xader perasaan.. sedih tau.... dah la aku sorg2 jauh kat sini.. kecik ati aku yang memang dah sedia kecik nih.... huhuhuhuhuhuhuhuhuhuuhu

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP