Followers


familia

familia

mOsHi2


demam bhg 2

>> Wednesday, August 22, 2007

salam.. arinih aku still demam.. but arinih demam ku dah mula ader pakej... (flu ngan batok batok.. ) huhhuhuhuhu ermm tu yang paling ku tak tahan.... huhuhuhu ermm dah ler semalaman ku x boleh tido just sal demam nih.. ermm tapi best gak coz ramai yang caring aku..... huhuhu termasuklah kawan aku yang kat medan.... bakal doktor yang sorg nih.. sanggup tepon aku bg nasihat mcm aku ni patient dia.. huhuhuhuh thanx ya param..... ermmm arinih aku g keje berjemput.....huhuhuhuhu ermm x tau ler angin ape yg datang tetiba nak jemput aku g kije.. thanx so much... ermmm kawan aku ajak lunch sesama coz dia tahu aku bile demam mmg xkan mkn..(almaklumlah x ader selera kan) so dia bawak aku g mkn kat kg baru...(mujur aku dah suh dak opis aku punchkan untuk aku) er...mase sampai tuh aku mmg berselera bukan pe coz ader ikan bakar.. huuhu ermm aku ape lg g ambik pinggan n terus meluru g cari ikan... n da same time kawan aku nih pegangkan pinggan aku persis mcm waiter tau.. terkejut aku..sampaikan makcik yg kat kedai tu tegur cara dia mcm tuh.. aku yang mula mula agak bengang jap coz ramai yg tgk aksi just diam jer...... huhuhuhuhu ermm then ku makan sampai tercekik tulang...(gelojoh tol aku) ermmmm hbis je mkn, dia suh mkn ubat depan dia...ni 1 hal yang aku x suke.. mkn ubat.. but lastly aku mkn jgk ler... them terus g kije... samapi kije ku tido....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP