Followers


familia

familia

mOsHi2


macam macam hani

>> Monday, August 27, 2007

salam....
ermmm bestnyer arinih coz aku dah kembali pulih dari demam aritu...perit ajer rase.. ermmm sabtu lepas...aku datang opis..teman opis mate aku kije.. oleh sebab ku xader kije so aku mengofferkan diri untuk teman... aku samapi opis dalam 1130 pg... coz mase kak ai(opis mate) tepon pun dah 1030 pg.. so ku cepat2 siap n cepat pegi....alhamdulillah aritu senang sangt perjalanan ku....aku teman dia kije kat tingkat 2... sambil sambil teman, sambil sambil la ku take advantage check email aku yang dah berkurun x sempat check..banyk gilerrrrrrrr..... sambil tu aku layannnn lagu jepun peberet aku...
agak lamer jgklah aku teman kak ai wat kije dia.... ermmm dalam kul 4 kita org dicide untuk kuar cari mkn... yelah bz wat kije sambil terlepas lunch time... kak ai offer Mc D, coz cepat.. so aku ikot kak ai g sogo coz tu tempat paling dekat ngan McD.. perghhhhhhhhh ramainyer manusia kat dalam sogo padat ngan manusia.. baru ku tingat time tu kan sake beso beso kan.. sempena merdeka!!!!! so ku just menonong je jalan ke destinasi coz tu je yang kitaorg nak.. bukan nak shopping pun coz kitaorg nak g tempat lain ag... nak beli McD pun beratur hampir 45 minit coz ramai sagt.... so ku cakap just tapau n mkn dalam keta jer...

ermm kak ai ajak aku jumpe kawan dia aritu, so aku ni kebetulan xader hal ikot jer.... destinasi seterusnye kat klcc.....ermm next to klcc la.. but just around the corner je...aku ni yang enggak tau pape iikot jer kak ai ngan frenz dia..ermm samapi je kat 1 building nih kitaorg enter mak ramainyer org wat discussion biz... ermm sikit2 baru ku tau ni mesti nak bincang biz..aku ni pun tumpang dgr.... cam best jer.... but mmg bezttttttttt... aku pun mcm berminat tau... kebetulan kawan kak ai bawak kitaorg survey opis... masuk je spa dia..fuhhhhhhhh best.. seriuosly ku x penah ag masuk spa 6 star taraf royal spa!!!! spa ni ader 11 buah je kat dunia!!!! ermm tempat siti nurhaliza selalu wat treatment!!!!! dgr kate untuk dia jer 25ribu!!!!!!! macam2 ado..... uhuhuhuhu best... pastu kitaorg pusing2 kl.... balik pun kak ai antarkan..... samapi umah 930 mlm... kepenatan sgt but best coz ku learn something today ")

2 comments:

Unknown September 1, 2007 at 2:20 PM  

kalau bebetul berminat... jom join... contact ngan feesha or aqim.. depa ok jek..cool and funny...betul tak?

eyfa hanies September 8, 2007 at 9:09 AM  

tau xper.. ermm nanti dulu.. hehhehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP