Followers


familia

familia

mOsHi2


ImPak MaksiMA...

>> Friday, August 24, 2007

Assalamualaikum...

ermm jumpe ag.. arinih aku baru masuk kije semula coz aku mc aritu.. demam x baik2 ag.. ni pun still demam ag.. but aku gagahkan diri aku untuk g kije.. dok umah bosan...

aku nak kongsikan pengalaman aku semalam.. ermm semalam aku n frenz..(adam,zaimi,krol,ahmad) g tgk wayang citer baru IMPAK MAKSIMA..... kita org tgk kat 1 utama jauh tu,... huhuhuhu er,,, semalam aku mc.. but aku bosan dok umah aku ajakler adam tgk wayang.. coz pas dia temamku g clinic aku cakap aku bosan biler dok umah.. dia yang mulanye x nak terpakse setuju ngan aku bile ku cakap ku bosan.. so kita org g lah 1 utama.. time tu ujan siot.. sepanjang2 perjalanan nak kesana.. ermm sampai jer kat sana ku suh adam tepon member ag ask then if their wanna join us....so bile dah tepon n diaorg pun nak join aku pun line up ler untuk li tiket... asal nak tgk tayangan 6.30 ptg but salah sorg kawan x sempat datg time tu coz dia hbis kije pun kul 6 so ku decide tgk kul 9 mlm...memula aku li 4 tiket coz yg confirm nak tgk 4 org.... bile dah beli tetiba kawan kitaorg zaimi called cakap x dapat join coz tayangan agak lewat.. Aduzzzzzz dah bazir plak tiket.... so ku cakap adam suh called member lain untuk tiket yang 1 ini.. so bile dah dapat buyer senanglaer ati kitaorg... bab 1 masalah jer.. mcm ner kita nak spent 6 jam kat 1 utama nih.....

about 10 minit pas kitaorg duduk kat A&w zaimi called adam cakap dia nak tgk... waduh2 bisa bikin gamat ini org.. rase macam nak jerit pun ado.. nak x nak terpakse ku naik balik kat GSC untuk beli 1 tiket ag... huhuhuhu ku cakap ngan adam kalau tetiba dak2 ni ubah fikiran aku akan sembelih diaorg....

so then we all decide balik kl dulu la coz xkan nak buang mase kat sini tgk org.. so aku balik umah dulu... ermm but bukan umah aku umah famli adam coz senang cikit kitaorg nak g nanti coz aku n adam akan g ngan zaimi..... ermmm kul 6 pas solat sume aku zaimi n adam pun g destinasi kitaorg.. krol n ahmad akan kitaorg jumpe kat saner... ermm so tayangan kul 9...
sal IMPAK MAKSIMA tu.. best jgk..... but 1 je yang wat aku rase mcm x best biler teknik CGI diaorg nampak tipu.. mmg nampak kelemahan sgt.. nampat mcm kartun.... but jln citer so far ok ler..... mmg best biler tgk babak drift.. coz ku mmg ske drift2 nih hehehehehehe..... so aku xnak citer lebih.. papepun kene tgk ler citer tu..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP