Followers


familia

familia

mOsHi2


Ramadhan

>> Saturday, September 15, 2007

Asalamuailaikum.... salam ramadhan wat sume pembace blog ku.. huhuhuhuh

ermm arinih dah masuk ari ketiga umat islam sedunia berpuase..... dan thun ni jgk mcm tahun2 tahun lepas aku berpuase sendirian... ala cedeynyer..... huhuhuhuhuh almaklumlah famli ku jauh so kenelah pose sorg2...
ermm cakap sal pose nih tingat plak aku dgn juadah berbuka yang akan mama aku sediakan untuk kitaorg... almaklumlah time ni ler anak2 dier termasuk anak bertuah dier ini mak demand ngan mama... ermmm mcm2 la diordernyer.... mcm aku dah kompom2 nak suh mama ku watkan onde-onde(sesetgh panggil kuih buah melaka).... coz tu mmg peberet aku time pose.. kalau mcm adik ku angah lak sume dier bedal tolak batu n kayu jer.. but untuk adik bongsu ku yang ini lain sket everyday kene ader 1 menu untuk dia.... mcm2 order.. hish naik jeles aku.... bukan pe coz sume permintaan dier mmg akan dipenuhi.........
hmm tingat la memori dulu.... hish ni yang wak aku sedih nih....yelah skunk aku kene handle sendiri.... dah x boleh nak mintak itu ini ngan mama ag.....ni yang rugi bile dok jauh ngan famli.....
so bile ku dapat je peluang untuk balik berbuka ngan famli mmg aku xcited tahap gaban...... hehehehhe so aku dah plan awal2 untuk set time untuk balik kapo dis wik.... hope kita org dapatlah berkumpul ramai2.... itupun kalau abah aku sempat balik uhuhuhuhuhuuhu

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP