Followers


familia

familia

mOsHi2


JeJAk KaSih..

>> Friday, August 17, 2007

bertemu ag...
ermm arini ku ader story yang ku nak coretkan... mcm x percaya pun ader gaks...
huhuuh
sape sangke ku nak jumpe balik ngan kawan lamer ku...ermmm itupun dier yg tegur ku dulu untuk dapatkan kepastian..uhuhuh
kisahnyer mcm nih... tadi pasku lek kije..aku ajak kawan aku g mkn coz ku tgh lapo. (even aku dah makan sebelum tu...)so ku g tempat yang selalu aku lepak.. kat `sup meletop`. (ape yg meletop pun aku x tau) ... sedang aku ngah makn makan.aku aderla terperasan ader org usha usha aku....(ermmm mesti Korunk pikir ku mmg perasan kan...) mulenyer ku ignore but bile kerap sangatkan aku jadi xsedap ler..so aku tanyer pada kawan aku ni ader something ke kat muka aku yg org tgk...huhuhuhuhu ermm kawan aku cakap abaikan jer...

ermm ntah cam ner mase kawan aku bangun untuk g order something...hambe Allah yng usha aku tadi dtg tegur..... ermm mmg mcm yg dijangka aku jumpe balik kawan lamer mase sek dulu..(maznah) huhuhu.. Ya Allah..mcm x caye jer... keciknye dunia nih kan.. huhuhuhuhu ermmm pe yang wat ku x caye tu coz she still noe me.. huhuhuhu ermm aku pun bile dah ader slot jejak kasih mmg terlupe jap ler kawan aku yg tadi..punyerla sakan borak sampaikan terabai kawan aku.. huhuhu cian dier... huhuuhu.....ermmm time ku borak borak ngan maznah... baynk la jgk story story kawan aku yg selame nih mmg ku x tau terus ku tahuh er..baynk betolperubahan selama 5 thun nih..... ermm macam nak nangis pun ader hahahhaha..

so kat cinilah dulu ye.. bukan pe rasenyer dah agaklewat n ku pun kepenatan coz baru lek kije.. huhuhuhuh sonanti jumpe ag k..

2 comments:

Unknown August 17, 2007 at 9:04 PM  

emm..dah jumpa kawan lama..gitu laa citernya..standard laa.. memana pun sama je rasanya... anyway, pilihan kaler tulisan tu try ubah sket la..sebab latar belakang gelap..so, jgn laa pilih tulisan gelap.. payah sket nak baca.. huhuhu..mujur mata ku ini masih vision 20 : 20 tau...:)

eyfa hanies August 17, 2007 at 10:17 PM  

tu lah yg sebenarnye nak merosakkan ag mata yg ok tu wawaawwawa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP