Followers


familia

familia

mOsHi2


permulaan episode baru...

>> Wednesday, August 15, 2007

Assalamualaikum...
konichiwa...
ermm at last... dapat jugak aku untuk ader blog sendiri... ermmmm ambik mase jugak.. orang lain dah berbakul bakul citer aku baru nak merangkak wat blog ni... :) huhuhuhhuhuhu ermm tapi xper yang penting aku puas ati coz aku dah ader blog sendiri n boleh create whatever i like dalam page sendiri.... ermmm beztttttt.... ermmm sebenarnyer aku ni ske bace blog org x kirelah blog sape sape sama ada ku kenal atau x kenal ( nak wat blog sendiri x mampu but now..... hheheheh) coz aku suke membace x kirelah ape2 jer bhan bacaan janji otak aku ni diisi dengan bahan bacaan yang nenjana minda aku untuk berfikir.... :) so bile aku bace hasil karya n penulisan diaorg ni yang macam mcam cerita, secara automatiknya ligatlah otak ku ni berfikir sal isu isu yang di ketengahkan... kekadang sampai tersenyum sendiri tau.. ermm betapa indahnya dunia nih sebenarnya..

and now aku dah ader ruang peribadi sendiri yang boleh aku curah ape aku rase.. perasaan nya bez sangat.. atleast aku leh terjemahkan ape yang aku rase, lalui kat sini dari terperam dalam pale nih hehheheheheh bestnyer!!!!!!!

ermm rasenyer sampai kat sini dulu lah kot.... bukan pe ni baru mukadimah jer jadi x boleh ler nak merepek bukan bukan sangat huhuuhhuh ermmm hope sesape yg ter jenguk kat ruang aku ni enjoy lah dengan ape yang aku hasilkan kat cini.... bukan pe alangkah ruginya kalau sesuatu peristiwa tu kita x kongsikan bersama..
sekian lah untuk kali nih nanti jumpe lagi....... cau sinki....

1 comments:

Unknown August 16, 2007 at 9:04 AM  

Salams...

tahniah dah ada blog sendrik..nanti ada masa, browse laa cara-cara nak cantekkan lagi laman blog nie...byk sgt cara sebenarnya..cuma rajin tak rajin je.. apa pun..good luck.. keep up the good work!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP