Followers


familia

familia

mOsHi2


jalan Jalan cari LAngsir...

>> Monday, August 20, 2007

salam.. ermm arinih ku nak kongsi pengalaman ku biler ku g teman kazen ku ( abg ji n kak jah) beli langsir untuk umah..... ermmm kita org g sabtu lepas ler...( terlambat nge date blog) ermmm al kisahnyer kita org g dalam kul 9 mcm tu la.. kak jah kejut aku dari tido pagi tu ajak aku... ermm aku pun pk balik dari dok umah aper salah temandia org kan.. so aku accept... dia org tunggu aku ciap2 then g..aku nih ngan lum sarap pagi terus je menonong ke keta ngan bawak kitab aku*( novel HP yng ku pinjam ngan akak ku ) huhuuhuhu
ermm on da way aku mcm xcitedler coz dah agak lamer la kau x berjalan2 nih.. asyik bz dok umah jer... uuhuhuhuhu ermm destinasi pertama kita org kat area hang tuah ler kalau x silap eden... sampai saner pun dalam kul 10 lebih ermm kita org pun g ler survey kain langsir yng akan kita org pilih.. ermmm jalan punya jalan bukan kedai langsir yang jumpe tapi kedai baju yang dijumpe....so aku ni menonong je ikot diaorg.. dari nak beli kain langsir belinyer baju..aku tgk jer kak jah n abg ji beli baju.. ermm aku plak x terase nak beli baju... bukan pe.. coz aku mcm x berkenan tgk type baju.... ape yg diaorg tgk pun tak tau... so aku just tgk n `layan` diaorg ler... ermm actually tempat yang kita org gi ni tempat2 pemborong kain.. so kalau nak beli kenelah beli dalam kuantiti yang agak banyak.. huhuu so diaor nih pun agak giler membeli... huhhuh ermm dalam ati aku terdetik jgk la mcm ner la taste diaorg sebenarnyer.. coz tgk gaye diaorg nih mcm main rembat je asal pakai....huuuhuhhuh ermm aderlah dalam 1 jam jgk la aku kat kedai amoi nih tgk diaorg beli baju.. time tuh perot aku dah mula nyanyi lagu dangdut. but ku tahan.. ermm pas diaorg li baju.. baju diaorg cari kain langsir....

ermm bile dah sampai kat kedai langsir nih... YA ampunnnnnnnn bayk plak ragam diaorg... naik geram aku bile tgk gaya diaorg mcm buli ajer org yang kije kat kedai tu...... ermm abg ji mintak pendapat aku dalam soal pemilihan kain langsir coz he said taste aku high n ku pandai match ( kate dier lerrrrr...) so aku pun pilih... n gud news he agree with me... so bile nak declare harge.. terlebih budjet kot.. abg ji x jadi nak beli...... tu 1 hal.... dah nak yang lawa xnak plak melabur lebih.... grrrrrr...
ok aku cakap kire cari yang agak 2 jer.. bile dah ader dia plak wat kerenah.. last2 x jadi beli... abg ji decide nak g makan ... fuhhh lega la jgk coz mmg time tu perot aku dah berlagu r&b tau...
aku ni yo yo o lah ingat diaorg nak g makan.. rupe2nye dia nak g shopping cari langsir ag kat jalan TAR..
adussssssss kebulurla aku.... nyesal plak ikot..
ermm aku ni dengan muke pun tgh penat x cukup tido ikot lah....
sampai je KAMDAR.. aku ikot bontot diaoprg g pilih langsir...ermm bertawaf gak la nak mencari.. kejap suke ni kejap suke itu.. aku macam nak sound jer abg ji kalau dah suke ambik ajer.. kate bayor ngan credit card so apehal sngtkan kalu budject terlebih sket...
ermmm abg ji ni nak lawao but kedekut tahi idung masin giler..........huhuhuhu ermm ader la 1 patern nih yg dia berkenan.. ermm aku pun berkenan gak coz design simple bur nampak mewah.. so aku pun cakap la its available la cozt per meter pun ok.. rm9.90 so time lah aku boleh wat lawak... aku tarik la kain langsir nih ke tempat yg ader cahaya putih coz ku nak tgk texture colour kain. biler aku tarik jer tetiba sume kain langsir yang tegak berdiri tumbang....... malu giler siot....... kalau setakat 1 2 batang kain gulung xper nih boleh kire hampir semua la.. ramai lah staff yang dtg tolonh angkat balik.. dan aku selamber je lari bawak diri hehheeh.... ermm jhtkan... ermm nak pendekkan citer aderlah dalam 4 jam kat KAmDAR tue.... last2 beli kain sekadar mampu jer.. coz abg ji berkire sgt soal budjct.... kuar pada kamdar time tu dah kul 5 lebih.. penat n lapo hanya ALLAH yg tahu... last2 mkn KFC....kat depan JLN TAR...
ermm mmg serik r aku nak ikot ag.. bile tye pendapat aku bagi pendapat bile msg2 setuju budjct plak jadi halangan.. so jgn ajak aku next time.... penat.. penat....penat,... sampai ku tertido kat dalam keta sambil peluk buku HP... sampai umah ku smabung tido ag.. kujur aritu aku cuti so x solat lah..... ermm penat sgt sampai aku demam start mlm tu until now.... huhuhuhuhuhuhuhuuuhuh :( erm cukuplah ae nanti aku citer ag.. ni pun dah mule pening pening sakit paler.. bye..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP