Followers


familia

familia

mOsHi2


in action!

>> Monday, June 06, 2011

Salams....


aku tak pasan yang video korporat yang pernah aku shoot ujung tahun aritu dah di "publish"...
refer kat enrty ni.. commercial n coporate video

sebab pas habis shoot aku tak amek kesah dah.. sebab tuntutan khojer yang macam banyak dengan xtvt "bertapa"...

yang boleh tersedar pun bila opismate aku encik muhammad arif tag my name kat fesbuk... siap bagi ayat tak leh belah...."‎Eyfa Hanies .. ko glamer meh.. nak sign!" hahahaha...

macam cekadak ajer...

then aku view link yang dia postkan... hahahaah mcm haremmmmm aje... ader jugak yang boleh terperasan siap aku dalam clip tu.. hampes tol...

sebab kalau sekali tengok orang takkan pasan itu aku.. tapi kalau byk kali tgk kompom boleh spot aku..

clip ni dah edit.. untk yang full version ader dalam simpanan epf korporat untuk show pada 'tetamu" yg dtg jengah epf dari over the besi.... so dalam clip yg dah di edit tu only a few second je..


bile tengok clip ni.. terbayang balik betapa penatnyer... nak dapat shot yg ni bape kali take kene buat... sampai aku rase macam nak cepuk cepuk je.. naik lenguh dok tahan pp nak sengihhhhhh.... but hasil yg puas hati....

ni clip yang aku upload.. yg dah edit la...

yang full version tu duration panjang sangat dah tu dalam simpanan Jab Komunikasi Korporat.. mintak clip dari abg rox lama sangat nak dapt...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP