Followers


familia

familia

mOsHi2


argghhhhh! geram bengang!

>> Wednesday, June 01, 2011

tu muka angry bird kan? sentap je kan..

hah aku pun tengah angry jugak ni......

rase macam nak lambung ajer segala menda yang ader atas my workstation nih...





suhu degree marah makhluk mana takkan naik...

kalau takde hal yang menyusahkan

tol tak?

siyes la.. at the momment aku bace email pagi tadi elok je masuk opisss terus aku menyumpah dalam hati...

iyelah orang lain punya taik yg bersepah orang pulak yang terpaksa cuci!

bahasa kasar kan? huh.. dulik la...




tolonglah wahai pemilik nama F*!%! be responsible to your own shit la.. sal ko aku pulak nak kene tanggung salah kau! tak pasal2 nama aku masuk dalam report sebab benda bodoh yang kau INSTALL yg SAH2 "tak boleh"! b a man ok... jgn nak sorok anu ko pulak bile dah salah.. eeeii geram tau.. effect KPI aku bodoh!

kalau ya pun nak dajalkan orang jangan terang terangan sampai aku leh tau pendajalnya...

jangan la berlagak kalau ko tau pun bab bab IT ni.. orang lain lagi bijak pandai dari kau.. sampai boleh detect hal kau.. yang jadi mangsa aku! sebab akulah makhluk yang last login tau!!!!!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP