Followers


familia

familia

mOsHi2


shooting for commercial n corporate video

>> Saturday, December 26, 2009

sebenarnyer sebelum ni pun aku dah di info awal awal yang akan ader shooting kat opis aku nih.. untuk ape aku tak amek port sangt coz bukan kije aku nk tau...

tapi senin lepas dapt kol dari my boz n she inform me that aku terlibat dalam shoot ni.. adusss terkejut jugak la sebb tetiba je nak jadi bidan terjun...

memula menolak jugk sebb ku kalau boleh tak mo la terlibat bab bab camni.. cukup la.. tapi nk wat camno pakse rela.. aci gitu?!

ni barnag barnag untuk shoot... perghhh manyak gilos.. ni baru sikit... dalam takmo aku pun sibuk snap pic... yang bestnyer hanya crew tertentu aje leh masuk dalam data centre ni even aku tgk dalam senarai crew punya la ramai...
shooting ni amik mase 2 minggu... but part aku seminggu aje... seksa.. makan mase lame.. dari pagi sampai ngah malam.. penat weyy udahle aku kije lak kan esoknyer.. macam ne la aku leh terlibat adoyaiiii



ni crew ngah set up bilik konsul... actually ni bilik yang ke 3 n the last.. n tym ni kul around 9 mlm... dia shoot dari bilik blakang ujung data centre sampai ke depan ni...


pasan tak abg baju coklat tue? hah itu directornya.... tgh diskusi sama itu dia punya 2nd director..



hah ini pulak kekekek. me myself n i.. yang dimake over... but sebelum tu aku dar sentap sket ngan make up artist dari "produksi " ni.. bukan demand sebb dia bajet make up artist then dia ingat leh la wat sesuka hati...? make baikk punya tebal sampaikan aku rase mcm opera cina.. dah la tu main kongsi kongsi set make up. pergghhh mmg aku tak biase..
udahnyer aku masuk toilet cuci n make up sendiri.. mujur ader asas make up heheheeh... but aku mmg serik nak shoot ag.. penat...
mase tgh tunggu turn nak shoot smpat la aku borak ngan orang dept korporat yg dtg untuk tgk shooting.. dari ape yg aku dimaklumkan shooting ni untuk commercial slot n untuk video corporate.. so shooting 2 minggu just untuk duration 8 minit ni akan diguna pakai untuk promo la... yang pelik aku yg bukan bhgn corporat jadi bidan terjun.. dah takde orang corporate lain ke nak jadi model?






0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP