Followers


familia

familia

mOsHi2


my new hijab

>> Monday, June 27, 2011

salam..

hah.. sekarang aku gile style ni.. cume untk aplikasikan untuk bawak g keje je baru wat. tu pun dah nak terjojol mata orang tgk benda benda pelik aku bawak masuk opis. uikss pelik ke?

ikutkan takdenya nak wear turbans style mase time keje.. cume last friday aritu dah darurat sgt.. takde elektrik pulak... kalau last two weeks takde air.. kali ni tak de karan pulak kata orang kampung. so memang tak ader nak beriron la baju tudung sume. benda nak jadikan. selalunya aku selalu prepare siap beriron sume baju untk whole weeks tu.tapi aritu terasa "kemalasan" pulak nk iron..
mujur sesangat that week aku keje ptg so boleh terjah je nak pakai jeans ke, skirt ke, t shir ke... nak play safe aku rembat t shirt ngn jeans mx dgn black blazer. tudung pulak sebab tak beriron kedut kedut bagai.. aku lilit je macma turban! dah jalan.......

ader jugakla terperasan bile dalam train org duk nengok nengok kan.. aduiii ader masalah ke kan.. yuna boleh je pakai takde hal pulak.. oh mungkin sebab aku bukan yuna tapi yuni hohohohooo...

yang bestnyer mase jalan kat jalan TAR konon nak belikan kain lining untuk customer punya baju yang alih alih kainnyer takde tapi aku kene buat tutorial turban pulak!.. tak reti la aku nk ngajor , bukan kededut ilmu tapi alahaiii benda yang aku main hentam je asal boleh tak pandai nak bagi tunjuk ajar.. tapi sebab tuan kedai pun beria sgt aku pun watkanlah... mula tanye gak kot kot ader patung ke boleh la aku sental pale kan.. sekali suh wat kat pale dia. alamak aglah tak reti . takot terkasar kan biul pulak palenyer..aku wat ala kadar yang mampu.. tak sampai ati nak wat kuatkuat. takot terkehel nanti. jadi aku cakap cakap je...

lepas tu cepat cepat aku jalan balik opis...!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP