Followers


familia

familia

mOsHi2


kerinduan

>> Tuesday, September 01, 2009

Masih melekat rasa itu
Saat cintamu datang padaku

Semua terwujud, saat kau singgah

Panasi cinta, untuk setia merindu

Kerinduan tak akan menghilang
Kan selalu ku rasa
Tak mampu ku menghindar
Kau berikan, apa yang ku pinta
Kau mengingatku dalam cinta
Temaniku dalam…
Setia (jalani hidup ini)

Aku tak pernah mengharapkan
Cinta lain datang membelaiku
Aku dapat selalu bertahan
Menahan cintamu di sukmaku

Kehadiranmu basuh jiwaku

Engkau suluhkan api cinta diriku


aku rindu.. yups aku rindu... amat rindu... aku tak malu nak admit yg aku mmg merindui naji...di saat keadaan aku yang tak terkawal ni mmg aku mengharapkan dia untuk ader di sisi aku.. menitipkan kata kata semangat untuk aku... memberikan nota nota nasihat seorang abg,seorang kekasih untuk ku.... sentimental?... ah dulikan lah... tak perlu malu untuk menyatakan ape yg aku rase... sesungguhnya itu yg terlahir dari benak hati...

meronta... memberontak untuk menginginkan kehadiran dia... berdepan 2 pasang mata... bertutur,bercakap dalam irama yang senada.... melakukan perkara yg menggembirakan bersama sama.... tapi tula... sume tu mampu aku pendam ajer.. bermimpi tentang angan angan yg kucipta dalam ilusi..bile tersedar ... aku tetap sendiri...

sudahnyer aku menjeruk rasa ati sendiri... berjauhan untuk satu tempoh membuatkan aku lelah.. kalah dengan perasaan sendiri.... rasekah naji dengan ape yg aku rase? aku benar benar inginkan dia .....

jiwang?! persetankan! bohonglah kalau tiada yang mabuk angau.. kalau dulu aku ego dalam mengakui ape aku rase.. tapi sekarang .... aku benar benar mengharapkan kehadirannyer...

aku harap sangat naji boleh pulang untuk ramadhan nih...


2 comments:

naji September 2, 2009 at 10:33 AM  

sayang, cinta tak semestinya sentiasa bersama. kadangkala berjauhan adalah perencah yang diperlukan untuk menguatkankan lagi perasaan kita. I love you.

eyfa hanies September 2, 2009 at 8:40 PM  

ala..... jauh sgt...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP