Followers


familia

familia

mOsHi2


panggilan tengit

>> Tuesday, September 29, 2009

Sejak 2 menjak ni byk sangat kejutan untuk aku..

Lepas kejutan yang jifat kasi last wik then ader mcm mcm ag surprise yg orang terapat aku hadiahkan.

Termasuk dis morning..

Kejutan pagi .. bukan kejutanpagi hot fm tuh..

But msg from someone yg langsung aku tak terpikir! Tak cukup msg… siap tepon n sesi soal jawab agama pun berlangsung…

Mcm mcm ditanya kat aku nih…

Mcm aku ni pesalah pulak..

Terase hilang sabar jugk la bile asik ditanya je kan… but when aku tanye pada dia balik dia suh aku jawab ape dia tanye…

But memandang conversation nih antara aku dgn “dia”

Yang sama sama punyai keinginan untuk memilik arjuna

Ku tahan aje..

Mengalah pada keadaan…

Pengakhiran nyer…

It influence all my mood….

It hurt me much!! N nobody beside me…. Including “him”

Means the game has begun….!!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP