Followers


familia

familia

mOsHi2


suprise!!

>> Thursday, September 24, 2009

untuk waktu ni aku tak tau nak kongsi mcm ner aku rase ... ya ampun masih lagi lam mood terkejut... mmg aku tak jangka langsung aku akan dapat kezuttan baikkkk punya dari kak ai n sue n dari jifat!!


mcm ner nak citer ae? ermmm mcm nih lunch hour tadi aku just temankan sue n kak ai nak ke MJ ajer.. tak pikir pape pun... dey all pun act mcm biase je.. sikitpun tak leh nak detect ape yg diaorg plan kan... so sesampai je kat mj aku dah terasan debaran lain mcm je kat heartbeet aku... nak cakap aku mula lelah tak jugak sebb rythm dia lain sgt ni mcm gemuruh tau perasaan dia.. nak kabokan nggan kak ai n sume rase mcm wat diaorg riso je.. so aku abaikan aje lah... sampai kat level 1 tgh dok berjalan nih... ermm berjalan beriringan sesama kak ai n sue tetiba ader orang sentuh bahu aku. ingatkan kak ai sengaja letak tangan dia kat aku. tgk side kak ai takde lak coz 22 tangan dia dok menaip hp... ingtkan tangan sue tapi mcm beso je.. sebab mase aku nak jalan tu mcm kene tahan tau.. then bile aku berpaling je aku tgk ader sorang mamat encem senyum kat aku.. aku wat bodoh je then paling untuk 2nd time.... then mmg time tu tanpa disangka sangka aku boleh terjerit mcm kene histeria kuat kuat kat MJ tu sebb terkejut....!!! mcm tak percaya bile yang berdiri blakang aku yg tengah senyum mcm kerang tu is JIFAT!!!! Ya Allah... mmg terkejut sgt terus menitis air mata aku... dan dia pulak senyum aje mcm takde pape.. by dat time aku tercari jawapan dari kak ai n sue diaorg dh tkde.. sume org kat situ mcm terkejut aje tgk tetiba aku terjeritkan...

baru mlm tadi jifat called gtau dia kat kuantan dok bz prepare weding nephew dia alih alih lunch hour nih dia leh terpacak depan aku... what a suprise!! rupenyer dia dh pakat untuk bagi suprise nih kat aku.. aku blur blur pun ader,,, terkejut segala mcm rase la.. sebb tak penah dapt kejutan mmc nih... yelah mmg tak harap sgt nak jumpe jifat dalam tempoh waktu yg amat terdekat nih.. coz dia dh janji nak balik bulan 12 nih untuk jumpe aku... tau tau ....

thanx sgt... menghadirkan diri disaat saat aku mmg tgh perlukan sesorang!! patot aku rase mcm berdebar debar kan...! then pas lunch aku terus lek opis untuk kuar ngulor dgn jifat.. then bawak dia g umah untuk jumpe mama coz dia nak suprise kan mama.. mmg mama terkejut kene jugak berleter jap but jifat maintain jer... rezeki dia pulak arinih mama buatkan kuih peberet dia.... bukan main suke jifat!!

Ya Allah terima kasih kerana temukan aku dgn insan ini... yg benar benar menghargai diri ini yg mengasihi diri ini.. moga hubungan ini mendapat keredhaan Mu Ya Allah... amin....

p/s : aku masih ag mood terkejut.. the sweetest thing happened in eid festive!!!!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP