Followers


familia

familia

mOsHi2


babai nabil..

>> Saturday, September 05, 2009



aura seorang bakal pilot... kekekekk



wel last nite we all g KLIA .. so berbuka pun kat sana.. sal pe? ermm coz nak ngantar my lil bro nabil yg akan fly ke ottawa canada... untuk futher his study...ermm akhirnya his ambition nak jadi pilot bakal dlaam gengaman dia...

so ramai la yg dtg untuk menghantar budak bertuah nih... well 4 tahun nanti baru dpaat jumpe.. kekekeke... so suasana yg mulanye sonok tu tetiba bertukar hiba la.. bile adik nabil.. satu satunya adik perempuan dia menangis bagai.. yelah sape yg tak sedih kan.. kalau aku pun sedih...
nabil n lil sis fariha

tak terkecuali aku pun turut sama nangis la... bukan pe since dia kecik ag aku selalu ngan dia... buli dia.. n now nak kene pisah pulak... huhuhuhuhu

3 comments:

rider_frs September 5, 2009 at 9:18 PM  

bertuahnya ko.. dapat adik yang bakal jadi pilot.. ermm.. lepas ni blh la naik fight free la ko..

dia p canada ker.. jauh siot..

rider_frs September 5, 2009 at 9:21 PM  

1 lagi.. aku tgk gambar adik ko tu nampak dia ada talent la jadi pilot.. dengan gayanya.. insyallah jadi pilot yang hebat nanti

eyfa hanies September 5, 2009 at 9:37 PM  

dari kecik ambition dia nak jadi pilot.. aku je suke perlekeh di abeb.... well itu doa aku untuk dia.. moga moga ape dia nak tercapai.. aha kat ottawa.. jauh.. mmg jauh beb!!! menangis aku!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP