Followers


familia

familia

mOsHi2


aduss

>> Wednesday, September 23, 2009

sorry agak bz sket sempena raye raye nih kan.. kebetulan untuk tahun nih aku kije tak bercuti mcm seluruh umat yg dpat cuti panjang panjang kan... so mmg mood nak ngedate pun mcm yang ado ado ajer...


huhuhu well tahun nih mmg tak meriah untuk aku sebb orang yg paling paling aku sayng tak ader atok nenek takde so semangat kurengggg giler... then ornag yg aku harap harap dapat nak beraya lak mmg tak dpat langsung nak jumpe...mmg hampa hati nih...

paling best kalau ornag lain dengan suka sukinyer dpaat mkn sedap sedap aku pulak kene pantang mkn bagai nak rak sebb boleh pulak aku alergic time time raye nih.. so mmg aku kene dengar cakap doc kalau idak mmg tahan sakit la aku. huhuhuhu...

so arinih aku kije dgn agak aman.. lunch hour ajer g jenjalan hilangkan ati anash nih,, kuikui.. bukan ape hp aku boleh wat hal lak.. so masuk ward sampai next wik.. mmg patah kaki aku arinih... nokia pun sakit sony pun sakit 22 masuk ward... siak ajer...

terpakse aku kecek mama untuk loan hp dia waktu mlm kuikuikui senng kalau nak info ajib,naji,jifat,.... kekekekekke ermm sebut jifat kan... hish aku harap aku still kuat ag untuk tahan dugaan yg sedang melanda diri nih...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP