Followers


familia

familia

mOsHi2


siak

>> Monday, June 01, 2009

Dah masuk bulan jun! Yes yes.. taksabor dah ni nak tunggu 7 jun! Kikiki. Ah takpe yg tu bile tibe mase baru aku storykan yea.. for today punya citer ni lain sket..aku tetiba rase bengang semacam je bile aku dapat tau barang aku.. hak aku.. ni ader pulak yg memandai dok guna even melaram kejap untuk amik picca! Kekonon jadikan barang aku tu mcm prop la…

Citernyer cenggini.. aku saje je meng’explore’ users dalam pc aku.. sesaja la tgk2 kan.. so ader satu id ni aku klik.. aku tau siapa punya idnyer.. then aku klik kat satu folder ni.. ok folder lagu.. just survey apa lagu ader.. ntah mcm ne aku terklik kat folder lain yg kuarkan image la.. so aku view jap.. wah aku ingat pompuan aje yg dok suke klik klik perasaan diri sehabis gaya upenyer lelaki pun boleh tahan kalau bab nak perasaan kan diri kan.. aku view.. nak gelak pun ader sampailah kat satu pic ni.. elok elok ader senyum kat lips aku terus mati… tersirap aje bile aku nampak dey all sesuka hati memperagakan blazer aku! Cilaka betul… siak dol! Eeeii tak suke betulla aku kalau ader orang dok usik usik barang aku nih.. sedangkan adik beradik aku pun aku agak kedekut.. inikan pulak orang luar! Dah tu lelaki pulak yg melaram…..! mcm gampang aje… sakit nyer hati.. dah tu yg jadi model tu pulak kaum kerabat yg id ni punya.. ntah bile dia angkut bawak masuk data centre ni pun tak tau…eei jakun ape.. barang orang jgn la usik usik… patotlah selalu aku tgk barang2 aku mcm ader yg diubah ubah ajer….. eeeiii yg orng yg bawak pun takkan la tak gtau jgn dok gatai tangan usik barng orang? Eeiis siak siak…! Wat aku geram tu yg pakai tu dah le pakai blazer aku semata mata aje.. ko tu dh beso baju aku tu kecik aje!.. selekeh giler r.. geli je aku!….

Aku mmg bengang sangat je…. Bukan ni aje dah byk kali sebenarnya aku pasan barang aku diusik usik.. tapi tak delah aku terpikir sampai ader yg gatai nak pakai baju pompuan pulak! Biul benor la.. panas je hati… jakun jakun!!!

Siyes aku mmg tak suke bile barang aku adr aje yg mengusik without my permission…haisssssssz! Geli!

1 comments:

Unknown June 1, 2009 at 10:09 PM  

erk...sudah pandai eh guna slanga negara lain?? hehehe...
apa pun, sabar banyak2... kalau tak suka sangat, delete ajek gambar tu... biar padan sket muka budak tu...hahaha.. kijam kah aku??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP