Followers


familia

familia

mOsHi2


>> Tuesday, June 02, 2009

entry pendek nih aku deliver kat someone. Aku harap sangat dapat jumpe dia dalam waktu terdekat nih... even aku tau mmg agak mustahil untuk dia dtg sini meredah kepenatan sepanjang perjalanan... mungkin aku agak demand but siyes i hope sgt dapat jumpe dia.... ...

aku tau aku tak boleh berharap lebih lebih tapi itu yg aku inginkan.. itu yg sedang mendesak aku untuk kabokan....

but what ever it is.. aku kene time ape pun pilihan dia..walau bukan itu yg aku nak,,,..



Kaulah Hidup dan Matiku

Kaulah darah ku,
juga nadi ku.
Kaulah nafas ku,
juga jantung ku.
Engkaulah hati ku,
dan juga jiwa ku.

Aku mau,
hidup dengan mu,
aku mau mati pun karena mu,
aku mau,
disisa waktu ku,
bersama mu.

Kaulah senyum ku,
juga tawa ku.
Kaulah damai ku,
juga bahagia ku.
Engkaulah teduh ku,
tempat ku bernaung.

Kau yang s’lalu setia,
menemani ku,
meresapkan harumnya cinta dihati ku.
Kau yang menyayangi ku,
setulusnya.

Kaulah hidup ku,
dan juga mati ku.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP