Followers


familia

familia

mOsHi2


dugaan + happy time!! vol 1

>> Saturday, June 06, 2009


aku suke benda alah nih....


alhamdulillah akhirnya aku dapat jugak menanti ari jumaat dgn sabo.. wah!! kikiki excited ni ... ermm semalam aku dapt jumpe abg cyk aku!yuhuuu 3 bulan sekali baru leh jumpe itupun kalau leh jumpe la.. kalau idak sush ler.. Dr. kan busy memanjang.... so memula tu byk pulak dugaan la.. dia stranded hampir 3 jam mase otw ke kl coz ader treler boleh terbalik secara melintang.. so mkn jalan.. nak ubah treler tu sketnyer lama... bising jugak la abang aku tu coz dah rugi mase dia kan.... berkali jugaklah dgr dia merungut.... boleh tahan jugak!


then lepas dia dh lepas dari masalah treler ader 1 ag masalah... kali nih dia pulak dilanggar... dgr kata kene langgar ngan tok imam kat area situ la....dgn moto... kuikuikui yg bestnyer tok imam siap leh tanya my bro tu dh kawen lum n sempat nak kenen kenenkan dgn cucu dia...byk chantek!!.. kikikikki.. papelah kan.. but semalam petang tepat kul 1 dia sampai kl dgn selamat... so sempat jugak aku tgk keta abg ku yg kemek kemok kene langgar... huhuhuhuhuhu cian... serba salah jugak sebb aku yg beria beria nk dia turun kl..... so benda pertama aku buat.. bawak dia mkn ngan sis aku.... kebetulan terserempak dengan classmate dey all.... so time tu aku mati kutu jap le coz nak bagi chance untuk dey all borak borak....


ni classmate dey all.. kak intan shfinaz n y sis



pastu 2 bawak dia g letak bbarang barang dia kat hotel.. pastu terus g one utama.. hang out!!! huhuuuhuh hah lupe nk bagitau aku jumpe ngan shamsul yusuf anak yusuf haslam but dgn chick baru .. wahh boleh tahan players jugak mamat kerek tue.....

nanti sambung ag... ok!

2 comments:

jifat June 8, 2009 at 12:17 PM  

mana abang awak tu? tak nampak pun

Unknown June 19, 2009 at 2:11 AM  

walaweh!!! dah lama tak buka ini blog..skali buka muka ku plaks kuar... 1st gambar tu tak comel la sis... kuarkan laa please...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP