Followers


familia

familia

mOsHi2


melentur buluh..

>> Monday, June 01, 2009

entry kali nih aku nak citer sal satu momment yg comel ajer..bagi aku. mmg betullak kata orang tua tua kalau nak didik anak untuk buat ape ape biarlah dari kecik senang bile beso dah takde guna ag...

mcm citer arinih mase aku ngan my sis kat surau untuk solat aku ader pasan ader 3 4 orang bebudak nih.. anak sape aku tak taulah.. boleh pulak dok berlari lari.. geram jugakkan sebb tempat nak solat leh pulak bising bising... aku tertarik kat sorang budak pompuan ni.. ermm mayb dalam baya 3 atau 4 tahun kot. comel!!! mmg jadi tunpuanla...

then mase aku nak solat.. tgh siap siap nak solat.. aku terpandang budak comei nih.. aku pasan dia hamparkan kain sejadah sebelah mak dia kot.. then dia tgk mak dia solat.. pastu dia ikot mcm ape mak dia ni buat.. kalau mak dia rukuk... dia pun akan ikot rukuk... mcm tu lah jugak step step yg mak dia buat.. slumber jer..



cute!! pastu mase aku usai solat nak betulkan tudung aku g kat cermin.. this little girl ni pun sibuk nak menyelit.. bile mak dia tgh touch up dia pun ikot sama nak touch yg best dia cakap kat mak dia cam nih "ibu nak kai bedak jugak.. tempek manyak manyak" aku tgk kat mata dia siap bercelak ag ni dah mcm ala ala avril lavigne dah style.. kai skirt merah pulak! kecik kecik dah pandai melawa kalau besor esok harus la pokai nak li make up je

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP