Followers


familia

familia

mOsHi2


sakitkah?

>> Monday, June 15, 2009

Entry ni aku nak wish kan time kasih bebanyak sesape yg begitu prihatin akan diri kecil yang cumil nih.. wahhh chumil kah?! Ayoyoyo….

Well aku arinih pelik bin ajaib sket la coz ramai gak yg bertanyakan sal condition aku…nak kata aku sakit.. rase takkot… nak kata aku tak sakit… ader jugak le rase ketidak selesaan kat tubuh badan nih… haizzzz….

Orang pertama yg tegur aku is en mad my senior… “awak sihat ke hanieyfa?.. ader masalah ker? Ke awak ader perselisihan faham dgn pakwe ke?

Memula tu terkebil kebil jugak aku kan.. awatlah dok nanya sal aku tetiba…”hish cik mad saya ok je… takde maslaah pape pun…”

“betul ke? Betul awak sihat? Saya tgk awak mcm taksihat aje?

“yup kompon seratus persen!”

pelik benor ni…. Tak penah penah cik mad bertanyakan sakit sihat aku kan.. then guard yg jaga data centre pun tegur bertanyakan aku sihat ke tak.. adoyaiii… sakitkah aku??!

Then senior aku en zub pun bertanyakan hal yg sama… aduhhhh…

“fa sihat?”

“sihat ajer…”

“yeke? Tgk macam tak sihat.. tapi rase mcm badan naik jer.. pp tu makin tembam.”

Gulp…! Hish biar betik ….

“hehehe saya sihat .. ni dalam proses tambah berat nih…orang dok komplen saya kurus..”

hishhhh… concern betul sampai aku lak rase tak comfort.. pucat sgt ke muka aku nih?
Ermmmm pucat yekot tu aku admit… tambah pulak arinih aku g opis without any make up pun…selalu aku akan letakkan sket blusher takpun eyeliner kat mata je.. but pagi nih natural without any make up..

Mayb sebb tu kot orang pikir aku sakit…sebb wajah aku pale sesangat.. bile aku try perasan kan diri dgn amik pica. Hurmmm mmg pucat.. nak wat camner aku mmg jenis putih pucat!

Papepun time kasih atas keprihatinan kamu kamu yea.. tu menunjukkan ramai yg dok tgk tgk aku.. hwhehehehehehhhe perasan tak hengat!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP