Followers


familia

familia

mOsHi2


happy happy time

>> Saturday, June 06, 2009











sambungan
arini aku enjoy ari cuti aku dengan sebaik mungkin.. wah! since semalam n bersambung ke ari nih aku spent time kat area damansara ajer.. tapi tak guna navigator ok .. coz abg ku ni nama je org kl but jalan kl hampeh fail..... so aku yg jadi co pilot. wakakakaka ermm seb bek jugak aku still ingat jalan sebb aku mmg jarang nak hang out area sana sgt...



mkn mkn n mkn...



kebetulan abg ku ni mmg tak penah lepak area sana.. dia cakap dia taknah g 1utama....so aku bawak la dia.. sesaja buli dia untuk tawaf sket tempat sebesar alam tuh kikiki.... mungkin sebb niat awal awal dah tak baik n aku dah kene daulat abg aku ni.. aku cium dashboard keta! sebb dia break emergency... keta depan dia leh berhenti tetiba so tindakan bijak abg aku nih wat aku terhantuk kat dashboard.. sakit! dah le sebelum tue aku tgh migrain mase lunch ngan kak ai n kak intan bile dah kene impact kuat ag pinar pale aku.. so aktiviti utama aku ngan abg aku is g pharmacy guardian... li kan postan untuk aku.. puas jugak kene pakse mkn ubat tue.. puas jugat ngelat.... then dia bawak aku g mkn chicken rice chop untuk aku isi perot dulu sebelum mkn ubat.. byk order tau! aku yg jadi tong sampah.. huhuhuhuhu naik penuh pewot nih.. then aku g gsc... tgk mubie.. time ni aku jumpe jejaka kerek shamsul yusuf.... poyos betul tau mamat nih... tak ske aku...


pastu hang out kat Ikea.. sesaja je jenjalan cuci mata.. spent time bawak dia menawaf... patah balik ke 1utama. satu sebb aku tak bape nak gemar g 1 utama nih coz beso sangat so aku kompius sket bile nak berjalan.. heheheeh best sgt hang out ngan abg naji... even kejap but cukup precious la... then lek umah having lunch ngan famili sesama sebelum dia lek kb semula.. mama watkan makanan yg abg naji suke.. asam pedas,,, kerabu kaki ayam... masak lemak sayur manis n paling kaw ikan terubuk bakar!!! wahhh dari luar dh bau ikan terubuk tu.. abg aku ape ag masuk je terus ambush mama kat dapur.. kuikuikui....ape yg dia borak aku tak sure sgt sebb aku dlm bilik dgr pun sket sket je.... wahh mau sendat pewot abg mkn ... pastu mkn kek pulak.. mase mkn aku dok usha abg aku mkn... kekekeekek lawak!.. aku tau dia tak reti mkn kai tangan,,, dok australia lama kan dok ngadap sudu garfu so kai jari jemari dah tak reti kikiki....kek dia aku kene hbiskan sebb dia dh bising pewot dh penuh.. huhuuhuuh n aku mcm biase sesaja nak lengahkan dia dari balik sana awal.. mcm2 aku wat but tepat kul 3 aku kene gak lepaskan dia.. mama abah riso kalau dia sampai kb lewat mlm... agpun dia drive sensorang... wahh berat hatinyer nak bagi dia lek.. bile ag leh jumpe kalau abg aku tu dh ngadap kije!huhuhuhuuh

3 comments:

jifat June 8, 2009 at 12:15 PM  

apsal tak nampak muka bf awak tu?

eyfa hanies June 8, 2009 at 5:22 PM  

MANE LEH TUNJUK MA....

eyfa hanies June 8, 2009 at 5:22 PM  

MANE LEH TUNJUK MA....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP