Followers


familia

familia

mOsHi2


bekfas with.....andy tan eng tek....

>> Wednesday, June 24, 2009

Walewehh!!! Aku tak tau le ape aura aku yang melekat arinih kan.. yang penting sesuatu yg luar biase jadi kat aku… ermm mungkin bese bese je but bagi aku luar dari kebiasaan sket la….

Ape pasai aku cakap mcm tuh? Hmmm sebb ader something weird happened to me today mase aku bekfas.. cenggini pagi ni aku bekfas bertiga dengan opismate aku sue n najwa… so byk gak le dok bergebang until abg aidy kawan pada akak angkat aku n abang angkat aku nak join same…kebetulan dia takde geng kan.. so y not la if he want to join us kan… time ni najwa nak naik dulu coz dia tgh tahan sakit gg… so ader kekosongan la sebelah aku…. So borak borak mcm biase… posisi aku pulak membelakangkan orang.. so aku tak nampak la sesape kat blakang aku kan.. then sue greeting my big bos… aku pun toleh n wat benda sama.. aku hengat dia nak join group pegwai pegawai beso blakang aku nih..

tup tup dia Tanya aku “may I join u olls?” tak sempat cakap dia duduk… gulp!!! Tercekik jap roti canai telur yg aku tgh makan…. Adus.. bala ape yg dok intai aku nih… my big bos mr Andy having bekfas together together with me? N he sit beside me? Adussss…. Amat tak seswai lah…. Mayb aku kot yang tak seswai kot sebb aku bekfas dgn dgn pegawai berpangkat kan…. Tapi bos aku yg dtg kat meja aku kan…?

Hah makin naik la saham aku… dah le aku penh dgr orang cakap cakap yg aku nih just join dgn pegawai pegawai jer… takde nak layan orang same level kan…

Tambah lak dgn sesi bersarapan dgn mr andy makin up le orang ngata nanti..

At the same time aku terintai intai jugak if my senior ader same bekfas.. hope dia tak nampak la kan… so aku time ni nak habiskan roti canai pun dah mcm tak lalu… sebb yelah dah duduk semeja dgn orng beso… so aku just diam mati kutu la… just pretend mcm aku takde dalam group tue.. sue pulak boleh dok gelak gelak kat aku… aku pasang tinge je la bile abg aidy dgn big bos aku bersoal jawab..

Aku siap sempat msg dgn kak ai “ bayangkan mr. Andy dudk sebelah fa n having bekfas together? Its so weird kn?”

“wow!! Hebat!! Aper cer jadi cenggitu?”

“mr andy buang tabiat kot…!”

aku tak berkutik pun. Duk dendiam sampaila mr andy leh Tanya aku sal isu semasa.. adoiii ornag tua nih.. aku pun wat le slumber badak menjawab… sampaikan isu H1N1 pun layan… then dia masuk sal system.. hah yang ni aku tak campur sebb bukan bidang kije aku.. hanya sue je tau.. turn abg aidy diam ngan aku.. tapi mr andy ni leh gak Tanya pendapat aku… hampes.. nak jawab camno aku tak tau ujung pangkal…. Dah dah aku kaitkan system yg dia timbul dgn isu rapid kahkahkah.. gile… out of topic……!

Betapa aku terkejut yg dia cakap leh pakai ape yg aku cakap!!!… wahhhh… mcm tak cayo…. Budak cam aku ni pun boleh jadi gak kan… adoyaiii…. Dia siap cakap next meeting dia leh naikkan isu nih…

Tu pasal aku cakap cam pelik sebb arinih mmg luar dari kebiasaan untuk ornag mcm aku… dh aku yg tak tau ujung pangkal citer pun boleh main beduk je bagi idea yg mcm tak masuk akal.. system dgn rapid?! Hahahahaah….. hancur la ….

Sue pulak siap tending kaki aku kat bawah meja…agaknyer dia pun terkejut jugak kot.. hihihihi…. Hmmm pepagi aku dh kene cakap omputih ngan mr andy… rojak je aku bedal… ..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP