Followers


familia

familia

mOsHi2


novel

>> Thursday, June 26, 2008


hmmmm bertambah lagi collection novel aku untuk bulan nih....bulan lepas aku borong 6 novel.. tapi bulan ni hanya 3 dulu....(mcm ader niat nak tambah jer nih...) antara tajuk novel baru yang aku sempat borong... ''Rindu belum Berhenti '' karya Dhiya zafira..( penulis baru yang makin mendapat perhatian di hati gue gituuu.) " Mengukir bahagia" karya hani fazuha ( penulis baru.. ) so aku memberanikan diri untuk try test karya penulis nih.... "Qaseh Qaisy" karya Ramlah rashid
kalau dulu aku asyik borong just untuk 1 publisher je.. skunk aku try untuk mempelbagaikan lagi harta buku aku kat gobok umah aku yang sedia ado....ermm sempat ke aku nak bace nih...? ermmm gasaklah.... yang penting aku dapat ikot selera aku nih.. ahahahahahahha.....


sebut pasal novel. semlam akak sepupu aku baru pinjam 5 novel baru aku yang aku beli bulan lepas... termasuk akak angkat aku... wah... dah 10 buah novel aku yang dipinjam.. hmm boleh bukak biznis ini mcm nih......


ermmmm lagi satu.. aku dah kene buat pesanan untuk tambah rak buku baru nih.......yang ado pun dah mcm tak muat jer....

1 comments:

Unknown June 27, 2008 at 1:28 AM  

erkk...wahai adik comel..akan kakak mu usahakan utk meng'qatam'kan semua buku2 mu yang telah kupinjam... (erkk... sempat ke ek?? kalau tak, mau berkepuk buku dia tu kat umah aku...) hehehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP