Followers


familia

familia

mOsHi2


adik beradik tapi wajah......?

>> Saturday, June 21, 2008

arinih aku kije.. so dalam tengah bosankan diri nih aku sesajelah jakun dengan hp aku.. so aku explorelah pic yang ku simpan dalam hp...ntah pasai ape ntah aku tetiba terdetik untuk pikir mengenai aku..angah n adik.... tujuan aku wat post ni bukanlah untuk meriakkan diri sendiri but just for sharing ner lah taukan, kalau kat luar sana ader gak yang sepesen mcm aku adik beradik nih... aku rasekan aku n adik adik aku unik sangat..(yeker..?)


ermm ader tak korung adik beradik penah kene tegur dengan soklan '' betul ke kamu ni adik beradik?'.... 'korung ni 1 mak 1 bapak ke?'... korung sumer ni anak angkat ke?... atau soklan soklan yang menyakitkan hati yang MENUNJUKKAN mcmlah korung adik beradik ni BUKAN adik beradik kandung? kekonon mcm adik beradik angkatlah?.... PERNAH TAK?

mcm situasi aku n adik beradik aku nih.. nilah soklan yang acap kali kitaorg dengar since kecik ag.... kalau dulu time aku kecik2 (time belum pandai nak pikir bebetol) aku ader jugak kekadang termakan cakap2 org yang mcm nih sampaikan aku memberontak.. malu...marah..macam- macam rase yang adolah.... sebabnya muka aku dengan adik aku( time tu just 2 beradik ajer...)tak seiras mcm adik beradik kengkawan aku yang lain....yelah diaorg adik beradik nak tak nak mesti ader jugak sket PERSAMAAN kat wajah atau muka memasing....

aku dengan angah mmg wajah kitaorg tak seiras... jauh sekalilah kalau nak ader persamaan.. mayb kalau ader pun sket je.. orang cakap aku lebih ikot pada mama aku.. n angah lebih pada abah.. mayb betol lah kot... wajah kitaorg mmg tak seiras langsung.. sampaikan kat sekolah dulu ramai cakap aku n angah nih sebenarnya anak angkat jer.... bukan adik beradik betol.... of cozlah time tu aku yang tgh budak2 ni tak tau ape2 disogokkan dengan citer tu kompomlah caya.. sampaikan aku menjauhkan diri dgn angah.. aku tak mengaku dia adik aku.. kalau berkawan pun aku mcm biar je dia even at da same time bile dia kene buli dengan kengkawan aku.. aku akan backing angah.... aku tak dapat time bile rupa angah n aku tak sama mcm adik beradik org... sampaikan abah terpaksa Xplain habis habisan... sampailah lahirnya adik aku yang bongsu... ermm memula cam same je rupa aku ngan dia.. tapi makin hari makin tak sama.. wahhh... uniknya kitaorg nih...hehheheh

so bile dah besor nih aku makin boleh time speciality yang ado pada kami 3 beradik nih... DNA pun dah sahkan kami ni mmg anak EN abd.HAlim dengan CHE PUTEH .... kekadang mcm best.. sebab boleh kenekan org.. heehheh ramai jugak yang pelik but tu yang sebenarnya... rupa aku bujur sireh.. angah bulat.. n adik pulah bujur sireh tapi lebih 'masin'.. of cozlah adik lah paling cun... g memaneajer kalau bertiga mesti org pikir kami ni kawan n bukan adik beradik...so sekarang even aku masih lagi boleh dengar soklan yang sama dari org baik dari mak cik pakcik ke orang luar ke.... aku bangga sangat bile rupa kitaorg tak seiras... tu tandanya org alert akan kami adik beradik.....



ni rupa kami sume...









2 comments:

Tok Rimau June 25, 2008 at 8:14 AM  

Berbeza tak apa. Yg penting semuanya comel.

Unknown June 27, 2008 at 1:24 AM  

Biar rupa berbeza... yang penting korang tetap sehati sejiwa coz air yang dicincang tak akan putus... erkk...takde ke entri pasal ada sorang kakak angkat tu jengah ke teratak indah awak?? hehehe... (macam nak giler glamer plaks, kan???)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP