Followers


familia

familia

mOsHi2


makan time...

>> Friday, June 27, 2008

tengahari semalam entah ape kene.. selera aku agak demand ye... tak nak mkn makanan biase.. hehheheeh.. aku tingin nak mkn something yang lain dari lain... ngengada betoi tekak aku nih..... so oleh sebab semalam boleh dikira masyukkk.. aku pun melayanlah selera tekak aku untuk mkn italiano punya makanan...
"makan pizza"..... sebab ape aku nak mkn benda alah tu? sebab ader promosi menu baru kat pizzaaaa hut....... alah.. pizza jari2 tu ler......mcm sedap jer.. so kebetulan aku ader date ngan adam aku pun ajaklah dia g pizza hut... mulanya dia mcm tak suke sket..(agaknye nak kene jalan jauh sket )tapi mungkin sebab aku betoi betoi tingin nak makan.. dia pun ngalah... thanx sayang.....
destinasinyer pizza hut bukit bintang.... nape bukit bintang? sebab paling dekat ngan time square.. so senanglah nak patah balik ke times square memandangkan show time movie kul 4....
sampai jer pizza hut... aderlah sorang waiter nih.. (bangla kot..)ader ke men suh aku nga adam dok tempat paling sempit.. bengong betoi..... aku pun dengan poyonyer gi duduk kat meja yang agak beso lah... walhal 2 org je.. kuikuikui...
so kitaorg order lah .... just order yang bese2... coz aku nih selera beso mkn ciput ajer.. nanti yang teruk nak habiskan is my adam....(tu oasal skunk makin gem sket...) so boleh tahn lame gak lah nak menunggu kitaorg punya order.. aku pun kejap menjakikan diri aku untuk posing maut kononyer kat situ... hikhikhik..
kebetulan time kitaorg pegi customer tak ramai so agak sunyi sepi lah...... dalam 1/2 jam baru datang air... then dia punya set kecik2 dia.. termasuk soup, bun...(dah le sejuk.. keras liat gila babun ).... pantang betoi aku mkn benda sejuk nih... last sekali barulah pizza jari jari datang......mcm sedap bile bau aroma pija jejari datang.. kuikuikui...so mulalah adegan melantak..... aku cakap ngan adam aku nak kejari yang mix sos ngan mayo... dia amek jejari yang ader timen jeruk dengan sos tata.... hehehehhehe aci tak?acilah ye ........ ermm boleh thanlah menu baru nih.. cume aku nak komen :
1. sosej dia keras semacma jer...
2. doh dia punyalah keras bebila.. lenguh rahang kunya roti dia tuh...
adoi... ayunyer aku mkn .... poyo toi lah....hah ni sebab adam arinih byak sangat buat lawak. aku sumbat ajer dalam mulut dia .... hahahaha

ni ghuper orang kebulur nak mkn pijja jejari.... (mmg macam kartun jakun jer)


mcm love bersegi pulaks...

oleh sebab aku tak kenyang.. aku order pulak spageti cabonara.... hikhikhik... malangnyer kalinih spageti dia hampeh tersangat2 hampeh....tak sedap langsung.. rase mcm ape ntah.. mcm terkurang something... last2 aku tolak tepi pinggan spageti tu....... pasni taknak mkn ag dah spageti kat pijja hut bb!!!!!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP