Followers


familia

familia

mOsHi2


luper password?!

>> Friday, June 20, 2008

luper password?! oh tidakkkkkkkkkkkkk...... jgn la...... alamak... macam ner nih... ape ae password aku ni...... adoi.. masak aku!!! mcm ner la aku nak check penyata aku nih.... warghhhh.... hah.... tu ler pasei kalau dah byk sangat password nak kene ingat.. dengan passsword server.. password itulah..inilah... adoi... mcm ner nih.....

nak report sape ae? admin?jpsm? adoiiiiii.. serabut...! antara password yang aku lupa is
1. password myEPF
2. password untuk system smsm ( nak check penyata gaji)

nak tak nak terpakse aku reset balik password smsm aku balik... so kenelah tunggu 2 3 ari baru dapat password baru.. hampeh betol aku nih... APELAH YANG ADA DALAM PALE OTAK AKU NI....?!.....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP