Followers


familia

familia

mOsHi2


malam nostalgia JTM dinner @ saloma bistro

>> Monday, July 04, 2011




past few days baru nak story sal ni... takde mase nak ngedate.. cewahhhh yolah tu takde mase kan.. kalau membuta sepanjang hujung minggu pas ader puloks masenyer ye tak?


last friday, bukan main lagi aku melaram dengan saphire blue shocking kaler kan.... sebab ader dinner jabatan aku. temanya malam nostalgia... so kekonon nak flash back zaman zaman retro la.. retro la sangat kan!..



tema "malam nostalgia" comey kan banner dia...




bertempat di saloma theatre restaurant kat dengan klcc tu, maka ramailah watak watak 60 an 70 an 80 an,.. semua kekonon nak jadi saloma, audrey hepburn, faye dunaway, MIa farrow, Sally Feild,JAne Fonda, Goldie Hawn, Diane KEAton, Sissy Spacek, MEryl Streep. LAna turner..


wahh! sume aku list up primadona- primadona pemes zaman hitam putih dulu kan.....

ramai yang comeback with 70s fesyen... polco dot dot dot.... al maklumlah pesen tu skunk tengah bersepah sepah kat sume shoplot kat kl nih.. jadi senang nak dapat.... dan aku pulak mengadaptasikan jelmaan (aduiii geli usus pulak baca ayat "jelmaan") saloma... hahahhahaha adoiii sakit pale kan... sekurang nyer aku berbangga dengan primadona buatan mesia.. eh boleh ke macam tuh? huhuhuh.. kalau mase annual dinner lepas bukan main vogue lagi dgn high cut boot, wit the bulu bulu so untuk dinner ni aku sopan sikit... baju kurung je aku hadap.... heheheheh... but aku still in kan zaman nostalgia tu dengan puff kat lengan, kain kembang senyum setaman... cuma mama kata zaman dulu free hair.. gilak kau aku nak free hair mau kene rembat dengan abah t....so setelah puas pikir n "google" so daapt inspirasi dari lana turner.. sudahla aku tengah kemaruk turban style... ader jugak style lana turner ni yang guna turban... so pinjam inspirasi dia sekejap...

mulanya nak g sendiri tapi aku decide nak tumpang je bus yang disediakan pihak penganjur coz kat area situ kan tahap kesesakan lalu lintas dia agak terukk.. so sekadarberhias ala kadar je.. sampai opis baru aku lilit lilit... baru ku sedar pin besau tak bawak.. so hantam saje lah labu.... kalau ter'bongkar" sarang turban aku gasaklah.. cos aku guna satin silk...




abg g nyer boz pn mazlina, me,faai n wati...


last last aku join bos abg g, sepupu aku.. nak tumpang abang g macam malas pulak.. so join la pn mazlina with 2 others gurlz.. sampai saloma bistro around 6 pm..melawat kawasan dulu sebelum bersidang kat surau..then baru masuk hall...


ni antara urussetia yg handle dinner untuk tahun nih..


mase nak enter hall dapat door gift!!!








by 8 pm acara pun start.. as usual la 20 minit pertama tu kompom potpet pot pet kata aluan, speech big bos, doa selamat bagai.. pastu acara potong kek...





kaler kuning heheeh macam nak perli warna panas nih je kan.. ahakssss!



then makan tymlah.. hah.. tym ni siyesss ader sikit insiden. boleh pulak tym tym nak makan terjadinya "blackout"!!!! makan dalam golap la..... cacat sikit event malam tu..









tapi takpe.. pihak tuan umah bagi candle!! dari terang benderang terus jadi suasan romantik.. makan malam bertemankan chahaya lilin...!!! adoiii kalau candle lite dinner dgn boypren ok gak kan.. ni candle lite reramai... huhuhuhuh



sewitkan....... bukan senang nak ader pengalaman macam nih... memang nostalgia betoiiiiii...



dari segi entertemen we olsguna sepenuhnya dari saloma nyer artis.. ermm yg kureng best sikit la.. coz dancin dancin cucuk langit. ago ago.. pastusinging sikit dari staff epf...




tak tau sape snap pic ni.. tapi akak sukeeeeee... hehehehe


sambil libur ader jugak lucky draw... alhamdulilla rezeki i pun ada that night... mujur tak tercekik coz mase tgh announce tu tak amek port sangt.. leka makan dissert...


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP