Followers


familia

familia

mOsHi2


gediks: terkezut mak!!

>> Saturday, July 16, 2011

waluuuuu readers....

ermm jap jap amek oksigen amek oksigen.. bukan ape, aku rase rythm heartbeat aku lari kejap nih..



cube tengok pic tue? pic henry golding kan?

ok bayangkan kalau ader mamat se encem henry golding tu tegur ko... terkezut tak?

heheheh

even bukan henry golding but almost seiras henry golding pun jadilah...

semalam..gila terkezut aku bile out of no where tetiba mamat seiras henry tu dtg tegur aku "hi, i datang nak mengorat u." mak terkezutttt tau!!

terpegun kejap sambai tak tau ghuper ape yng mak tunjuk sampai kene tegur sekali lagi dengan mamat tu " eh jangan la wat muka macam tu, i tak boleh nak cakap dgn u nanti.."

lari kejap tempo heartbeat nih.....iyelah kan tgh syiok berborak dgn angah sambil kunyah burger, tup tup dtg makhluk Allah yang serba cantik ciptaanNYA dtg tegur..

haiiiiiiiii saje tau nak duga denyut jantung.. naktau... pas je habis chit chat dgn mamat tu then pas dia berlalu... aku dah tak leh focus ag dah.... gila melekat bau perfume ralph lauren dia sampai aku pun dh bau ralph lauren.. gediks kan!! hahaahhahah...





0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP