Followers


familia

familia

mOsHi2


bile orang lebih sudu dari kuah

>> Wednesday, July 13, 2011

salam...


Ya Allah, sakitnyer kaki ni macam nak tercabut segala urat ni.. gegara sal trainin dance malam tadi la gamaknyer.. hukhukhuk....

ermm sebenarnya nak tulis entry ni semalam.. tapi sebab letih tak hengat coz balik dari trainin dance tu dah around kul 10 dgn nak bersih diri, solat, makan lagi jadi aku terus terlupa langsung..punya la penat sampai kan makan pun suh mama suapkan... huh sungguh la mengadakan! my pets pun aku ignore sampai wat protes dalam sangkar dengan menunjukkan perangai dey all yang kurang bagus!..

mane kan idak. bangun pagi ni je kekonon nak tapau layanan malam tadi tgk sangkar clean n clear! yang ado hanya 4 ekor hamsters yg membulatkan diri masing masing dah ghuper mcm bola pingpong je... rumah tak tunggang terbalik, tangga dah runtuh, paling sadis bile all the wood chips sume dihumban ke luar sangkar, which it mean woodchip tu dh bersepah kat lantai bilik air! wahhh memang "bersih" betul perangai sekor sekor...sabar la hati....

ok just straight to the main story,

ape perasaan korang bile bergaul dgn orang yang bile orang lebih sudu dari kuah?

mesti tak suke kan...

ya memang aku tak suke.. n memang aku agak tak puas hati dengan orang macam nih.. bukan aku nak sentap membuta tuli,.. cume aku tak respek orang macam ni..
dalam banyak banyak hari sesi latihan menari yg berlangsung, semalam la ari aku tak suke...

manakan idak, bile ader one of the dancer ni terlebih over nak touture, marah marah aku n other dancer yang terbuat silap mase latihan.. sedangkan cikgu seni tari sendiri takde pulak nak se "over" minah tue..

ohhhh soooo menyampah.. tapi aku tak membalas la. bukan sebab takot. cume kondisi aku yg memang penat tak hengat, jadi aku tak kuase nak panjang panjang.. just diam n sekadar dengar dia meninggikan sore dok marah marah....

sampai habis sesi minah tu dengan bangga mengambil alih kuasa cikgu.. oh sooo poyos... to b honest since the 1st day of our training pun aku dah kurang gemar dgn minah ni.. cume atas dasar profesional aje aku kene bertegur kalau idak sorry la aku nk 'ramah mesra" dgn dia.

puncanya bila aku tersalah counting step mase zapinnye dance step. dah tinggikan sore tahap 7 marah marah aku.. bile terlalu penat memang la kita akan termis calculate aite.. tu pun takleh nak consider... tolonglah!!! jgn nak over.. jgn hengat amatur leh jadi pro within a week.. aku bukannyer selalu menari sentiasa.. aku tinggal benda alah ni 10 tahun..! jadi nak recap step kene take tym... haruslah canggung sikit sementara nak lembutkan langkah...

i noe kamu itu bekas penari kebudayaan, jadi jangan la nak riak sgt.. men"kondem" orang sesuka hati... dari syiok syiok nak enjoy the momment terus hambar sebabkan perangai ko yg lebih sudu!

yes!! bukan aku ajer yg rase sakit hati dgn perbuatan ko... all the dancer rase jugak.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP