Followers


familia

familia

mOsHi2


berat bertambah

>> Monday, April 04, 2011


sharing is caring.. hahaha.

dulu aku nyampah tgk alat penimbang berat tapi sekarang aku sukeeeeee...

2 3 ari ni semenjak ni happy sangat..
sebab berat aku dah naik!!!

orang selalu takot kalau berat naik la kan.. tapi aku sukeeee..

mungkin sebab aku jenis susah nak naik berat so bile sekali naik sekilo tu dia punya teruja sampai semedang menyengih aje....

so berat aku dah naik 4kg! jadi nak tambah lagi 2 3 kilo baru sedap rase nak bawak diri takdelah sekeping je mcm biskut 4 segi cracker tu....

sesungguhnya aku teramat happy bile berat dah naikkkkkk!! hope jangan hilang pulak berkilo pas ni... huhuhu...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP