Followers


familia

familia

mOsHi2


BCP Call

>> Wednesday, April 13, 2011

entry terkini..

penat gilerz u ols.. baru je balik keje.. sampai umah, bagi salam masuk bilik taruk beg, on lappy abah. oh, my black lappy dah buang te tong sampah sudah ... terukkan? gile kau nak buang mcm tu jekan? well kalau dengan aku semuanya mungkin boleh jadi. kalau kepala ni lom ting tong..... rase dah setahun lebih lappy aku tu aku buang sejak putus chenta.......

ermm lupakan saja sal lappy. ni nak citer sal lain.. ok sambung pas on lappy abah, makan jap then jenguk anak kecik aku .. oh ya baru tau yang si alvin dah takde... cian dia... sebab sakit.. tak sempat nak bawak g vet. tinggallah si gyeo tu sensorang bujang senang. emm agaknyer dia tahu kot kembar dia dah takde so dia kekonon 'BERKABUNG' TAK AKTIF MACAM BIASE....

ngadap lappy cek email.. ado ke yg nak bagi email ae? nan ado..... check muka buku aku... sambil layan "strong heart"... tup tup my boz pop up me...

punya prihatin tanye nape aku tak tido ag... adoii dia tak tau ke staff dia ni keje syif. ayokkkk lupe pulak boz aku ni dipinjam ke unit lain sementara... so mungkin dia kurang nak hengat kot...

yang aku pulak serba tak kene nak nak chit chat dengan dia. yelah sebab dia boz aku kan... bos yang jarnag jarang nak jumpe... lagipun mase face 2 face bahasa yang kitaorg guna tak mencerminkan bos dgn staff... ape taknyer kalau bos aku tu bahasekan diri dia dgn org lain "aku-kau" so aku pun ber"aku kau" selumber je lah....

then bile datang chit chat aku mcm blur tak tau nak guna bahase ape.. last last bahase skema je..selamat cikit...

tak boleh tahan bile dia suh aku alert if ader call tree nanti.. amboiii giler tengah malam buta nak buat BCP call tree... !!! biar benar bos aku ni... kompom la ramai yang akan tak alert dgn BCP CALL sebab sumer memasing alert layan mimpi yang nak masuk dalam tido nanti...
kekekekeek.. papepun aku kene jugak siap sedia ne tau kot kot betul bos aku nak watkan... dah la mase trial alert BCP aku M.I.A... kekonon mangsa yang tak dapat diselamatkan gegara aku tak kesah mane aku taruk hp....



ermm seminit ag dah nak masuk kul 1200... so nak wish Happy bday buat akak Zalilawati yang ke 35... moga hidupnye diberkati Allah... dimurahkan rezeki dhan bahagia disamping suami,anak n kuarga tersayang.. amin...

nak tido dulu nanti sambung entry baru ye...


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP