Followers


familia

familia

mOsHi2


kenangan itu menyakitkan

>> Monday, April 11, 2011


menangis lagi...

mudah sungguh air mata ni nak mengalir ajer...

sebetulnya aku sedih sangat... sedih kerana... perkara yang lepas lepas yang banyak menyakitkan diri ini yg ingin diri ini lupuskan dari kotak ingatan mengejar kembali....

it happend again...

situasi sama, pelakonnya berbeza,..

kalau dulu slot drama sebabak ni membuat aku tersenyum sampai ke telinga... tapi slot drama sebabak ni membuat aku menangis sedih! bukan kerana terharu.. jauh sekali teruja.. tapi membuatkan satu sudut dalam ati ni sakit semula..

nape kawan aku boleh wat drama tiket parking hilang tadi macam "dia" penah wat kat aku dulu!!!!!...

ni post 3 tahun pas.. n jalan cerita lebih kurang.. macam diri ini gtau... situasi sama, pelakonnya berbeza...

SUNDAY, JUNE 07, 2009


semalam mase kat 1 utama.. mase nak bayar auto pay...aku ni terlebih excited la. walhal selalu ngadap menda mesin tue... so pas bayar aku amikkan ticket.. abg aku pulak terus g kat keta dia. so mase dlam keta aku pas ticket tue... then borak borak.. sampai kat kaunter exit.. dia tanya aku...

"sayang..where`s the ticket?"

aik bukan aku dh kasi kat dia ke?

"dah kasi kan tadi mase kat parking...:

"maner ader syang.. orang tak dapat pape.. kalau ader orang tak tanya"

hah sudah.. panik kejap aku.. seingat aku mmg aku dah kasi ticket tu kat dia.. puas jugak aku menyelongkar cari ticket tue... habis sume aku seluk... kuarkan barang dlm beg.. tunduk kat bawah sit ke.. nan ado...

siyes panik.... sebb hilang kat tue haruslah kene ganti... dia leh ag preassure aku "sayang ticket hilang kene denda rm20 tau..."

adus kompom aku kene marah.. dah tu sempat jugak aku tinjau tinjau kat blakang kot kot ader keta line up kan.. mau kene hon.... cuakkk....nak nangis aku nih.. ag best bile guard ader kat situ dok tgk tgk je ... aku dh hilang arah dah.... tahan nangis jer... tgh tgh aku dok sibuk mencari dia tunjukkan aku ticket parking kat tangan dia sambil dok tahan gelak... aku dh bengang jer.. pas kuar dari parking lot terus dia gelak kuat.. aku dh gerammmmmmm sgt.. saje je wat aku nyaris kene heart attck....

ya ampun nak nyakat aku nyakat benda lain.... ni ticket parking dia leh wat main.. aku ni dh ready nak tahan kene bebel kene marah tau dgn dia... alih alih dia saje mainkan aku.... cinonet betul!!!.... aku mogok kejap mase kat tol takmo kasi wit yg dia mintak aku kasi pada dia.. geram punya pasal....


love hurt me ......


Have you ever been in love?
Horrible isn't it?
It makes you so vulnerable.
It opens your chest and it opens up your heart, and it means that someone can get inside you,
and mess you up.

You build up all these defenses, you build up a whole suit of armor.
So that nothing can hurt you.
Then, one stupid person, no different from any other stupid person,
wanders into your stupid life.

You give them a piece of you.
They didn't ask you for it.
They just did something dumb one day, like kiss you or smile at you,
and then your life isn't your own anymore.

Love takes hostages.
It gets inside of you.
It eats you out and leaves you crying in the darkness.

So simple a phrase like 'maybe we should be just friends' or 'you deserve better',
turns into a glass splinter working it's way into your heart.

And it hurts.
Not just in the imagination.
Not just in the mind.
It's a soul-hurt.
A real gets-inside-you-and-rips-you-apart-pain.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP