Followers


familia

familia

mOsHi2


mimpi yang diluar kewarasan..

>> Sunday, January 09, 2011

bile fikir fikir balik terase nak gelak guling guling pun ade. ni gegara layan "wanita hari ini" kat tb 3 yang dok bincang pasal "tafsiran mimpi" semalam. sekadar dengar sesekali ader jugaklah usik usik kutuk kutuk caller yang on air live.. sampai kene tegur dengan mama sebab terlebih seronok.


sudahnyer malamnyer aku pulak yang mimpi. dah la sebelum ni mimpi makan stimbot sampai aku sanggup pakse kawan teman.. sudahnya langsung tak dapat nak mkn. tapi mimpi ni yang baru aku alami ni dah la sampai buat aku terjaga yang waktu itu dah pukul 4.55 pagi! dah tu boleh buat aku gelak macam orang gilak aje tengah tengah pagi nak subuh!

macam manelah aku tak gelak kalau yang muncul dalam mimpi tu orang yang langsung tak terpikir.. gile ape aku nak mimpi DAVID TEO owner MIG!! dah tu termasuk sekali dengan AHMAD IDHAM, SAM,JEFF... puas jugak aku pikir ape yang aku buat sampai boleh pulak watak watak ni terbang masuk dalam mimpi aku. kikikiki...

dalam mimpi tu... (hahahah sambil nak tulis entry ni pun aku boleh tersengih sengih tak tahan nak gelak oiiii) sam bagi satu number kat aku. macam no yang ikot giliran kat kaunter kaunter la kononnya.. mase tu dalam mimpi tu tgh shoot satu filem.. ahmad idham ni direct.kebetulan si DAVID ni ader jugak dok pantau pantau.. aku time tu tengah cakap dengan sam dengan jep.

sam cakap " fa... pasni turn awak tau.. make it real for that audition!" aku cakap la"audition ape? takmolah...." yang aku ingat.. aku terus lari masuk satu bilik.. ader la 2 3 crew tgh rest. jep datang pujuk slow talk.. sam pun dtg jugak.. pujuk pujuk aku untuk g act depan si david nih. sekali hah.... si david teoh ni sama ahmad idham datang masuk bilik yang aku masuk. si david ni cakap dengan aku.(dengan gaya broken malay) "saya mau awak buat satu babak depan saya. " entah macam mana aku boleh buat babak mase aku pernah wat drama sekolah bertahun dulu yang pegang watak anak sosial. penuh perasaan aku buat. pastu ahmad idham cakap "cut". david tepuk tangan. jep dtg dekat aku cakap "kompom u dapat punya" aku ni blur blur...

david cakap " saya suka awak. so sikalang ikot pegi sain kontrak." aku dengan terpinga pinga ikot ajer... si david ni kuar dari bilik tu.. elok kuar ajer. aku nampak sam tengah pegang satu Barrel KFC. bile aku tanye dia " u nak makan semua ayam ayam tu ke?" dia cakap "tak.. ni nak bagi kru semperna awak dapat jadi ahli baru famili MIG!!!" punya terkejut aku sampai terjaga.

siyes lawak... lum pernah la aku mimpi macam nih.. jadi ahli famili MIG hohoho.. sekalipun pernah g opis MIG tu aku masih warasla nak jadi actress.. hahaha ..

then aku citer la balik ngan mama angah n fariha kazen aku. semua gelak.. manetaknyer tafsiran mimpi tak agak agak kan... mama cakap" tak payah nak jadi atris" ahahaah..

eii sape nk jadi artis... ape lah mama ni...


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP